четвер, 19 вересня 2024 р.

ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ СМАЙЛИКА



   Ранкова гімнастика
«Комплекс вправ ранкової гімнасти-ки з прапорцями»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики (вправи з прапорцями; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/v-gqQ3ZaKic


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Смайлик настрій нам підійме»


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: Тема: «Стрибки у висоту (20 см) з розбігу. Метання торбинки з піском із-за спини через плече на дальність». Рухлива гра «Літаки»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння відштовхува-тись однією ногою під час стрибка у висоту з розбігу; удосконалювати вміння метати торбинку з піском із-за спини через плече на дальність; розвивати спритність та вміння орієнтуватись у просторі.
   Інвентар: 2 стояки, мотузка, 2 торбинки з піском.
   Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (30 с).

   Ходьба з підніманням високо ніг, «як конячка» (25 с).

   Біг у середньому темпі (35 с), ходьба. 

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Піднімання рук угору. В.п.: о.с. 1 – підняти руки через сторони угору подивитись на них, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Нахили тулуба в сторони. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки на поясі. 1 – нахилити тулуб вліво, 2 – в.п. 3 – 4 – те саме вправо. Повторити 4 рази в середньому темпі.
   3. Нахили тулуба вперед. В.п.: таке саме. 1 – нахилити тулуб уперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
   4. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг. В.п.: о.с. 1 – підняти вгору зігнуту в коліні праву ногу, 2 в.п., 3 - 4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази.
   5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Літаки». Автор Войціцька М.М. Музична гра для  діток


   Заключна частина: Ходьба (35 с) у повільному темпі з підніманням та опусканням рук через сторони (6 – 8 раз). 

  Дидактична гра «Одягнись по погоді»
   Мета: закріплювати знання дітей про пори року; розвивати спостережливість, увагу, кмітливість; виховувати інтерес до гри.


   Прогулянці вже час. Під час прогулянки не нехтуйте правилами безпеки, як почуєте сигнал повітряної тривоги, одразу прямуйте в укриття.
   Під час прогулянки доречно зайнятися дослідницькою діяльністю, а ще цікаво спостерігати за птахами.
    Дослідницька діяльність
   Тема: «Рух сонця по небу»
   Мета: показати рух сонця по небу; розвивати спостережливість, увагу, мислення, кмітливість; виховувати дбайливе ставлення до природного довкілля.


   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Платон Воронько «Облітав журавель»
   Мета: вчити дітей самостійно визначати зміни в природі; поглибити знання про перелітних птахів; розвивати спостережливість; виховувати дбайливе ставлення до пернатих друзів.


   Ввечері пограйте з дітьми в дидактичну гру «Що переплутав художник?»
   Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розвивають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.


   На завтра нам знадобиться: 

   Це всі завдання на сьогодні. Бережіть себе і дітей!



Немає коментарів:

Дописати коментар