ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ СМАЙЛИКА
«Комплекс вправ ранкової гімнасти-ки з прапорцями»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики (вправи з прапорцями; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/v-gqQ3ZaKic
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Смайлик настрій нам підійме»
Тема: Тема: «Стрибки у висоту (20 см) з розбігу. Метання торбинки з піском із-за спини через плече на дальність». Рухлива гра «Літаки»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння відштовхува-тись однією ногою під час стрибка у висоту з розбігу; удосконалювати вміння метати торбинку з піском із-за спини через плече на дальність; розвивати спритність та вміння орієнтуватись у просторі.
Інвентар: 2 стояки, мотузка, 2 торбинки з піском.
Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (30 с).
Ходьба з
підніманням високо ніг, «як конячка» (25 с).
Біг у середньому темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Піднімання рук угору. В.п.: о.с. 1 – підняти руки через сторони угору подивитись на них, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Нахили тулуба в сторони. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки на поясі. 1 – нахилити тулуб вліво, 2 – в.п. 3 – 4 – те саме вправо. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: таке саме. 1 – нахилити тулуб уперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
4. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг. В.п.: о.с. 1 – підняти вгору зігнуту в коліні праву ногу, 2 в.п., 3 - 4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Літаки». Автор Войціцька М.М. Музична гра
для діток
Заключна частина: Ходьба (35 с) у повільному темпі з підніманням та опусканням рук через сторони (6 – 8 раз).
Дидактична гра «Одягнись по погоді»
Мета: закріплювати знання дітей про пори року; розвивати спостережливість,
увагу, кмітливість; виховувати інтерес до гри.
Прогулянці вже час. Під час прогулянки не нехтуйте правилами безпеки, як почуєте сигнал повітряної тривоги, одразу прямуйте в укриття.
Під час прогулянки доречно зайнятися дослідницькою діяльністю, а ще цікаво спостерігати за птахами.
Дослідницька діяльність
Тема: «Рух сонця по небу» Мета: показати рух сонця по небу; розвивати спостережливість, увагу, мислення, кмітливість; виховувати дбайливе ставлення до природного довкілля.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Платон Воронько «Облітав журавель»
Мета: вчити дітей самостійно визначати зміни в природі; поглибити знання про перелітних птахів; розвивати спостережливість; виховувати дбайливе ставлення до пернатих друзів.
Ввечері пограйте з дітьми в дидактичну гру «Що переплутав художник?»
Мета: у даному ілюстрованому
матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не
буває. Ці завдання розвивають у малечі спостережливість, їх можна
використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і
як має бути правильно.
Це всі завдання на сьогодні. Бережіть себе і дітей!
Немає коментарів:
Дописати коментар