пʼятниця, 20 вересня 2024 р.

КІМНАТНІ РОСЛИНИ


   Ранкова гімнастика
   «Комплекс вправ ранкової гімна-стики з прапорцями»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з прапорцями); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/v-gqQ3ZaKic

   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Кімнатні рослини»
   Програмовий зміст: формувати інтерес дітей до світу рослин; розширювати знання про кімнатні рослини (їх назву, умови життя); закріпити знання про догляд за кімнатними рослинами (поливання, підпушування ґрунту, протирання листя); ознайомити із сигнальними прапорцями та їх значенням у кутку природи; закріплювати назви кімнатних рослин; розвивати спостережливість, пам’ять, логічне мислення; виховувати любов до квітів, бажання турбуватися та доглядати їх; викликати бажання робити навколишній світ красивішим.


   Художньо-продуктивна діяльність. Малювання
   Тема: «Кактус»
   Програмовий зміст: розширювати знання дітей про руки людей як найцінніший скарб людини будь-якої професії; формувати бажання створювати художні образи, зважаючи на власний досвід та знання техніки і способу зображення (долонькою); закріплювати знання про кольори; розвивати пізнавальні та творчі здібності, дрібну моторику, мислення, творчу уяву, окомір, орієнтування на площині.


   Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
   Тема: «Улюблені ігри для малечі від дитячої психологині Світлани Ройз»
   Дорослим зараз може бути складно грати з дітьми. Особливо після трагічних новин. Бо грати з дитиною - це наче перемикатися в інший регістр емоцій. Це одночасно виснажливо і може відчуватися, як недоречність при дійсно важких переживаннях.
   Чим більше рівень втоми, тим складніше емоційно долучатись та витримувати контакт; і у нас могло не бути свого ігрового досвіду в нашому дитинстві, і ми просто можемо не знати ігор. Чим сильніший рівень стресу, тим більше ми можемо уникати ігор з дитиною.
   Можливість грати для дітей - особливо в воєнний час - це можливість відновлюватись. По іграх дітей ми бачимо, що відбувається в їх "внутрішній реальності". А повернення до вільної гри - з відкритим сюжетом - ознака відновлення дитини. Гра - один з основних видів діяльності дитини до 7 років. І простор розвитку та безпеки, здобуття різних навичок, пізнання в будь-якому віці. Уявіть,чим більше ігровий період у дитинчат тварин, тим вищий у них рівень інтелекту. Гра - сприяє розвитку.
   Колись я була здивована, що право дитини на гру закріплено в статті 31 Конвенції ООН про права дитини. (2013р). Це зроблено, щоб запобігти комерціалізації та інтелектуалізації дитинства.
   Так хотілось би, щоб право дитини на мирне безпечне життя було не просто словами.
   Можливо, ви зможете щось знайти для своєї скарбнички.
   Радість та близькість - те, що може бути протидією травматичному досвіду.
   Обіймаю, Родино як хочу Перемоги!
   Гра для заспокоєння «Милий котик»


   Запрошую Вас, шановні батьки, з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки не забувайте про правила поводження під час повітряної тривоги. Гуляючи, промовте з дітьми чистомовки та прочитайте жартівливий віршик.
   Дидактична гра «Осінні чистомовки» 
   Мета: розвиток звукової культури мовлення.


   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Михайло Стельмах «Журавель» 
   Мета: знайомити дітей з гумористичною поезією; розвивати уяву, мислення, 
спостережливість; виховувати естетичні почуття.


   Задайте дітям запитання:
👐Чи можна цей вірш вважати жартівливим?
👐Поясніть зміст останніх рядків вірша.
👐Як би ви назвали журавля?


   Дихальна вправа «Фокус»
   Мета: дихальна гімнастика дуже корисна для ор-ганізму дитини: вона покращує обмін кисню по всьому тілу, стимулює роботу шлун-ка і кишечника, серцевого м’яза. Крім того, якщо ваша дитина відрізняється гіперактивністю, то завдяки дихальній гімнастиці, вона навчиться розслаблятися, заспокоюватися.


   На понеділок нам знадобиться:


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки. Вдалих вихідних. Бережіть себе і дітей!

Немає коментарів:

Дописати коментар