ДО КРАЇНИ МАТЕМАТИКИ
«Комплекс вправ ранкової гімнастики з прапорцями»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з прапорцями; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/v-gqQ3ZaKic
Тема: «Число 4. Цифра 4. Склад числа 4. Орієнтування у просторі»
Програмовий зміст: дати дітям уявлення про число чотири та цифру 4; учити аналізувати множини за наочними моделями та визначати кількісний склад; формувати уявлення про склад числа з одиниць, з двох менших чисел; розвивати вміння орієнтуватися у просторі, виховувати уважність під час виконання завдань.
Дидактична гра «Хто де знаходиться?»
Мета: розвивати уміння орієнтуватися на площині.
Тема: «Барвистий килим для осені»
Програмовий зміст: формувати в дітей здатність до усвідомленого сприймання живої природи, до милування її барвами для передавання у художньо-продуктивних виробах; навчати виготовляти килимок, використовуючи різні техніки — наносити пластилін на поверхню картону (розмазування), розміщувати тоненькі джгутики, завитки з пластиліну на площині; вправляти у складанні різноманітних візерунків, створюючи рельєфну композицію; закріплювати знання про геометричні фігури, про симетрію; розвивати пізнавальні та творчі здібності, дрібну моторику, мислення, творчу уяву, окомір, орієнтування на площині; спонукати до об’єктивного оцінювання роботи; виховувати старанність і акуратність під час роботи з пластиліном.
Тема: «Руханка з листочками для найменших «Раз листок, два листок». Автор Світлана Намолова – музичний керівник ЗДО
Шановні батьки, зніміть, будь ласка, відео як діти танцюють таночок та надішліть мені. Я з нетерпінням буду чекати відео, щоб додати цей таночок до онлайн-розваги до Дня дошкілля.
Важливі справи зроблено. Запрошую на прогулянку. Отримуючи задоволення від прогулянки з дітьми, не забувайте про правила безпеки під час повітряної тривоги.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Марія Познанська «Журавлі летять»
Мета: вчити дітей самостійно визначати зміни в природі; поглибити знання про перелітних птахів; розвивати спостережливість; виховувати дбайливе ставлення до пернатих друзів.
Після перегляду запропонуйте дітям пояснити значення слів:
👍шлють останнє «прощавай»;
👍та не буду я тужити, бо весною стріну їх.
Ввечері пограйте з дітьми в дидактичну гру «Що зайве?»
Мета: знайти у групі предметів зайвий об`єкт; розвивати логічне мислення, пам`ять,
виховувати пізнавальний інтерес до цікавих завдань, наполегливість.
Немає коментарів:
Дописати коментар