ДЕНЬ РЯТУВАЛЬНИКА
«Комплекс вправ ранкової гімнастики з прапорцями»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з прапорцями; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/v-gqQ3ZaKic
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки у висоту з розбігу через мо-тузок. Метання торбинки з піском із-за спини через плече на дальність». Рухлива га «У ведмедя у бору»
Програмовий зміст: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння відштовхуватись однією ногою під час стрибків у висоту з розбігу; удосконалювати вміння метати торбинку з піском із за спини через плече на дальність; розвивати спритність та
швидкість.
Інвентар: 2 стояки, мотузка, 2 торбинки з піском.
Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (35 с).
Інвентар: 2 стояки, мотузка, 2 торбинки з піском.
Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (35 с).
Ходьба на
носках та п`ятках (25 с).
Біг у
середньому темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Піднімання рук угору. В.п.: о.с. 1 – підняти руки через сторони угору подивитись на них, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Нахили тулуба в сторони. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки на поясі. 1 – нахилити тулуб вліво, 2 – в.п. 3 – 4 – те саме вправо. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: таке саме. 1 – нахилити тулуб уперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
4. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг. В.п.: о.с. 1 – підняти вгору зігнуту в коліні праву ногу, 2 в.п., 3 - 4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива га «У ведмедя у бору». ЗДО №253 «Малятко», м. Запоріжжя
Заключна
частина: Ходьба (35 с) у повільному темпі з підніманням та опусканням рук через
сторони (6 – 8 раз).
Тема: «Дружба – справжня сила»
Програмовий зміст: розвивати етичні уявлення дітей – продовжувати ознайомлювати з позитивними рисами характеру (доброта, щедрість, чуйність, увічливість, скромність, працьовитість); сприяти формуванню усвідомлення про дружбу і товаришування; учити розрізняти добрі та погані вчинки; спонукати до дружнього спілкування; закріплювати вміння робити висновки та висловлювати свою оцінку поведінки; навчати правил товариських стосунків, допомогти усвідомити поняття «товаришування» на простих прикладах; розвивати пам’ять, мислення; виховувати бажання та вміння допомогти виручити друга з біди, почуття дружби та товариськості.
Художня праця
Тема: «Дерева в осінньому вбранні»
Програмовий зміст: вчити дітей аплікувати дерева у техніці арігамі, складати кружечки навпіл, щоб вийшла крона дерева, та загинати краї круга так, щоб вийшов стовбур прямокутної форми; закріплювати прийоми викладання та наклеювання; розвивати дрібні м`язи рук, окомір, зорову та рухову пам`яті, фантазію, уміння самостійно доповнювати виріб деталями; виховувати охайність, посидючість.
Всі справи зроблено. Вирушаймо на прогулянку. Під час прогулянки не ігноруйте сигнал повітряної тривоги. Під час прогулянки поспостерігайте за вороною.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Спостереження за вороною»
Мета: вчити дітей розрізняти птахів за зовнішніми ознаками та поведінкою; розвивати
спостережливість; виховувати дбайливе ставлення до птахів.
👌Чим цікава ворона?
👌Чи можна назвати її трудівницею?
👌Які є ворони?
👌Яка з ворон — шкідлива пташка?


Немає коментарів:
Дописати коментар