пʼятниця, 13 вересня 2024 р.

 ЩО ВАЖЛИВО В ПЕРШУ ЧЕРГУ?


   Ранкова гімнастика
   «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/J1zSb0EfGs8


   Економічне виховання
   Тема: «Потреби людини»
   Програмовий зміст: дати дітям уявлення про економічну категорію «потреба»; формувати у дітей уявлення про те, що необхідно в різних ситуаціях самій дитині, оточуючим людям; учити виділяти першочергові потреби.


   Дидактична гра «Назви одним словом»
   Мета: розвивати логічне мислення, пам`ять, попо-внювати словниковий запас дітей словами-узагальненнями.


   Час йти на прогулянку. Але з ранку іде дощик. Сподіваюся, він незабаром скінчиться, і Ви будете мати можливість вийти з дітьми на прогулянку і поспостерігати за деревами та пограти. Але пам`ятайте про правила безпеки під час повітряної тривоги.!   
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Спостереження за деревами в осінньому вбранні» 
   Мета: поглибити знання дітей про осінні зміни в стані дерев; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.

   
   Після спостереження зберіть з дітьми листочки і надішліть мені фото з осінніми букетами. З нетерпінням буду чекати. 

   Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
   «Улюблені ігри для малечі від дитячої психологині Світлани Ройз.
   Дорослим зараз може бути складно грати з дітьми. Особливо після трагічних новин. Бо грати з дитиною - це наче перемикатися в інший регістр емоцій. Це одночасно виснажливо і може відчуватися, як недоречність при дійсно важких переживаннях.
   Чим більше рівень втоми, тим складніше емоційно долучатись та витримувати контакт; і у нас могло не бути свого ігрового досвіду в нашому дитинстві, і ми просто можемо не знати ігор. Чим сильніший рівень стресу, тим більше ми можемо уникати ігор з дитиною.
   Можливість грати для дітей - особливо в воєнний час - це можливість відновлюватись. По іграх дітей ми бачимо, що відбувається в їх "внутрішній реальності". А повернення до вільної гри - з відкритим сюжетом - ознака відновлення дитини. Гра - один з основних видів діяльності дитини до 7 років. І простор розвитку та безпеки, здобуття різних навичок, пізнання в будь-якому віці. Уявіть,чим більше ігровий період у дитинчат тварин, тим вищий у них рівень інтелекту. Гра - сприяє розвитку.
   Колись я була здивована, що право дитини на гру закріплено в статті 31 Конвенції ООН про права дитини. (2013р). Це зроблено, щоб запобігти комерціалізації та інтелектуалізації дитинства.
   Так хотілось би, щоб право дитини на мирне безпечне життя було не просто словами.
   Радість та близькість - те, що може бути протидією травматичному досвіду.
   Обіймаю, Родино як хочу Перемоги!
   Гра «Живе, зростає, літає»

   Ввечері зробіть з дітьми дихальну вправу «Дудочки»
   Мета: дихальна гімнастика дуже корисна для організму дитини: вона покращує обмін кисню по всьому тілу, стимулює роботу шлунка і кишечника, серцевого м’яза. Крім того, якщо ваша дитина відрізняється гіперактивністю, то завдяки дихальній гімнастиці, вона навчиться розслаблятися, заспокоюватися.

   

   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю і розуміння, шановні батьки. Вдалих вихідних. 

Немає коментарів:

Дописати коментар