Ранкова гімнастика
«Комплекс вправ ранкової гімна-стики «Чапля»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики «Чапля» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
Тема: «Стрибки у висоту через шнур. Ходьба по гімнастичній лаві з м`ячем у руках». Рухлива гра «Знайди собі пару»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння перестрибувати через шнур (на висоті 10 см), відштовхую-чись обома ногами; удосконалювати навички ходьби по гімнастичній лаві; розвивати увагу та вміння орієнтуватися у просторі.
Інвентар: обруч, 2 стояки, шнур, гімнастична лава, мат, м`яч, кошик.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (35 с).
Ходьба приставним
кроком (лівим та правим) боком, руки на
поясі (30 с).
1. Піднімання обруча вгору. В.п.: о.с, обруч лежить на підлозі. 1 – підняти обруч угору подивитись на нього, прогнутись у попереку, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Нахили тулуба в сторони. В.п.: стійка «ноги нарізно», обруч на плечах за головою. 1 – нахилити тулуб вліво, 2 – в.п. 3 – 4 – те саме вправо. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: таке саме. 1 – нахилити тулуб уперед, торкнутись обручем підлоги. 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
4. Піднімання по черзі зігнутих у коліні ніг. В.п.: о.с, обруч перед грудьми. 1 – підняти вгору зігнуту в коліні праву ногу, доторкнутися до неї обручем. 2 в.п., 3 -4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п.: о.с, обруч перед грудьми. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. Покласти обруч на підлогу, стати обома ногами в обруч. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Знайди собі пару». Автор Інна Карауш
Заключна частина: Ходьба (35 с) у повільному темпі (30 раз).
Мета: продовжувати знайомити дітей з видами спорту, спортивним інвентарем,
правилами гри; закріпити в активному словнику влова-назви видів спорту,
спортивного інентаря; розвивати увагу, мислення; виховувати пізнавальні
інтереси, бажання займатися спортом.
Тема: «Переказування оповідання Михайла Коцюбинського «Про двох цапків» близько до тексту. Вправляння в складанні складнопідрядних речень»
Програмовий зміст: учити переказувати оповідання близько до текту, висловлювати своє ставлення до героїв твору; вправляти в складанні складно-підрядних речень з сполучником для того, щоб; виховувати доброзичливість.
Програмовий зміст: учити переказувати оповідання близько до текту, висловлювати своє ставлення до героїв твору; вправляти в складанні складно-підрядних речень з сполучником для того, щоб; виховувати доброзичливість.
Всі справи зроблено, час на прогулянку. Під час прогулянки з дітьми, шановні батьки, не забувайте про правила безпеки, почуєте сигнал повітряної тривоги - прямуйте в укриття.
Під час прогулянки поспостерігайте за сонечком, небом та прочитайте дітям віршик.
Спостереження в природному
довкіллі
Тема: «Олег Орач «Сонце, сонце!»
Мета: поглиблювати знання дітей про природні явища та опади; розвивати увагу,
спостережливість; виховувати любов та дбайливе ставлення до природного
довкілля.
Мета: у даному ілюстрованому
матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не
буває. Ці завдання розви-вають у малечі спостережливість, їх можна
використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і
як має бути правильно.


Немає коментарів:
Дописати коментар