середа, 11 вересня 2024 р.

   НАШІ ОРГАНИ ЧУТТЯ


  

   Ранкова гімнастика
   «Комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики «Чапля» без предметів; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/J1zSb0EfGs8

   Валеологія
   Тема: «Мої органи чуття»
   Програмовий зміст: формувати у дітей уявлення про себе як про окрему особистість; поглиблювати знання про те, що у людей можуть бути різний колір очей, шкіри, волосся, різна форма обличчя і носа; закріплювати знання про органи чуття, про їх особливості й призначення;
навчати доглядати і берегти органи чуття; розвивати вміння розрізняти за смаком продукти харчування; учити на дотик розрізняти предмети; розвивати тактильні відчуття, слух, увагу, спостережливість та допитливість; спонукати до самопізнання, вміння знаходити відмінності у двох майже одна-кових малюнках; виховувати почуття поваги до себе, бажання знати, доглядати і берегти свої органи чуття.


   Дидактична гра «Нагодуємо мишеня»
   Мета: закріпити знання дітей про геометричні фігури, вміння їх розрізняти і правильно 
називати; розвивати увагу, мислення; виховува-ти бажання виконувати завдання.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   «День дошкілля» (Ніночка Козій). Співаночки від Ніночки
   Шановні батьки, будь ласка, запишіть відео, як під цю пісню діти виконують різні танцювальні рухи. Це для онлайн-розваги до Дня дошкілля. З нетерпінням чекатиму відео.


   Всі справи зроблено, пора на прогулянку. Але про правила поводження під час повітряної тривоги не забувайте.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Пізній рій»
   Мета: поглибити знання дітей про комах; ознайомити із зовнішнім виглядом бджіл та джмелів, особливостями їх поведінки; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до комах.

   
   Задайте дітям запитання:
   👉 Які струни загули над полем?
   👉Яка різниця між бджолами-трудівницями і трутнями?

   Ввечері пограйте з дітьми в в дидактичну гру «Що зайве?»
Мета: знайти у групі предметів зайвий об`єкт; розвивати логічне мислення, пам`ять,
виховувати пізнавальний інтерес до цікавих завдань, наполегливість.

   

   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.


Немає коментарів:

Дописати коментар