понеділок, 29 квітня 2024 р.

МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ТАНЦЮ


   Ознайомлення із соціумом
   Тема: «Кілька цікавинок про танці»
   Програмовий зміст: розширювати уявлення про різноманітність танцювального жанру, активізувати словник дітей назвою танців; розвивати потяг до краси, бажання займатися танцями; виховувати естетичні почуття.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Лазіння по гімнастичній стінці поперемінним кроком. Ходьба по похилій дошці, один кінець якої покладено на куб». Рухлива гра «Лисиця в курнику».
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння лазити по гімнастичній стінці; закріплювати вміння ходити по похилій дошці й стрибати в глибину; розвивати увагу та спритність під час гри.
   Інвентар: гімнастична стінка, дошка, мат, куб (20 см).
   Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (35 с).

Ходьба з підніманням високо ніг, «як конячка» (25 с).


Біг у середньому темпі (35 с), ходьба.


   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ «Літаки»:
   1. «Перевіримо мотор». Колові рухи руками перед грудьми. В.п.: о.с., руки перед грудьми, пальці стиснуті в кулаки. 1 – 6 – колові рухи зігнутими в ліктях руками з промовлянням «р – р – р»; 7 – розвести руки в сторони, пальці розтулити. Повторити 5 разів у середньому темпі.
   2. «Накачаємо повітрям колеса літака». Нахили тулуба вперед. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки зігнуті у ліктях на рівні пояса, пальці стиснуті в кулаки.1 – нахилити тулуб уперед, руки випрямити, . промовляючи «ш – ш – ш», 1 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. «Літаки літають і приземляються». Нахили тулуба в сторони і опускання на коліно. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки в сторони. 1 – нахилити тулуб вправо, 2 – опуститись на праве коліно, 3 – в.п.; 4 – 5 – 6 – те саме вліво. Повторити 3 рази.
   4. «Підготуємось до польоту». Напівприсідання з відставленням ноги на п`яту. В.п.: о.с., руки на поясі. 1 – напівприсідання, виставити праву ногу вперед, трохи вправо на пятку; 2 – в.п.; 3 -4 – те саме з лівої ноги. Повторити 3 рази.
   5. Стрибки, що чергуються з ходьбо. В.п. – о.с. 1 – 4 стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Лисиця в курнику». Автор Тетяна Володимирівна


   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі на носках, як лисичка  (30 с).   

   Художньо - продуктивна діяльність. Ліплення
   Тема: «Пташка»
   Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з українською народною іграшкою (Опішня – пташка); вчити визначати складові частини об`єкта, їх форму, пропорції; закріпити прийоми ліплення: скачування, розкачування, витягування; розвивати вміння самостійно добирати декоративне оздоблення до декоративної форми; виховувати дбайливе ставлення до іграшок.


   Впевнена, що У вас, любі малята, вийшли дуже гарні пташки. Тож з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт!

   Батькам на замітку
   «Дитина говорить погані слова: що робити?»

  

  

  

                                     
   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки!




Немає коментарів:

Дописати коментар