МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ТАНЦЮ
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Кілька цікавинок про танці»
Програмовий зміст: розширювати уявлення про різноманітність танцювального жанру, активізувати словник дітей назвою танців; розвивати потяг до краси, бажання займатися танцями; виховувати естетичні почуття.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Лазіння по гімнастичній стінці поперемінним кроком. Ходьба по похилій дошці, один кінець якої покладено на куб». Рухлива гра «Лисиця в курнику».
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння лазити по гімнастичній стінці; закріплювати вміння ходити по похилій дошці й стрибати в глибину; розвивати увагу та спритність під час гри.
Інвентар: гімнастична стінка, дошка, мат, куб (20 см).
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (35 с).
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ «Літаки»:
1. «Перевіримо мотор». Колові рухи руками перед грудьми. В.п.: о.с., руки перед грудьми, пальці стиснуті в кулаки. 1 – 6 – колові рухи зігнутими в ліктях руками з промовлянням «р – р – р»; 7 – розвести руки в сторони, пальці розтулити. Повторити 5 разів у середньому темпі.
2. «Накачаємо повітрям колеса літака». Нахили тулуба вперед. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки зігнуті у ліктях на рівні пояса, пальці стиснуті в кулаки.1 – нахилити тулуб уперед, руки випрямити, . промовляючи «ш – ш – ш», 1 – в.п. Повторити 6 разів.
3. «Літаки літають і приземляються». Нахили тулуба в сторони і опускання на коліно. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки в сторони. 1 – нахилити тулуб вправо, 2 – опуститись на праве коліно, 3 – в.п.; 4 – 5 – 6 – те саме вліво. Повторити 3 рази.
4. «Підготуємось до польоту». Напівприсідання з відставленням ноги на п`яту. В.п.: о.с., руки на поясі. 1 – напівприсідання, виставити праву ногу вперед, трохи вправо на пятку; 2 – в.п.; 3 -4 – те саме з лівої ноги. Повторити 3 рази.
5. Стрибки, що чергуються з ходьбо. В.п. – о.с. 1 – 4 стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Тема: «Лазіння по гімнастичній стінці поперемінним кроком. Ходьба по похилій дошці, один кінець якої покладено на куб». Рухлива гра «Лисиця в курнику».
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння лазити по гімнастичній стінці; закріплювати вміння ходити по похилій дошці й стрибати в глибину; розвивати увагу та спритність під час гри.
Інвентар: гімнастична стінка, дошка, мат, куб (20 см).
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (35 с).
Ходьба з підніманням високо ніг, «як конячка» (25 с).
Біг у середньому темпі (35 с), ходьба.
1. «Перевіримо мотор». Колові рухи руками перед грудьми. В.п.: о.с., руки перед грудьми, пальці стиснуті в кулаки. 1 – 6 – колові рухи зігнутими в ліктях руками з промовлянням «р – р – р»; 7 – розвести руки в сторони, пальці розтулити. Повторити 5 разів у середньому темпі.
2. «Накачаємо повітрям колеса літака». Нахили тулуба вперед. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки зігнуті у ліктях на рівні пояса, пальці стиснуті в кулаки.1 – нахилити тулуб уперед, руки випрямити, . промовляючи «ш – ш – ш», 1 – в.п. Повторити 6 разів.
3. «Літаки літають і приземляються». Нахили тулуба в сторони і опускання на коліно. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки в сторони. 1 – нахилити тулуб вправо, 2 – опуститись на праве коліно, 3 – в.п.; 4 – 5 – 6 – те саме вліво. Повторити 3 рази.
4. «Підготуємось до польоту». Напівприсідання з відставленням ноги на п`яту. В.п.: о.с., руки на поясі. 1 – напівприсідання, виставити праву ногу вперед, трохи вправо на пятку; 2 – в.п.; 3 -4 – те саме з лівої ноги. Повторити 3 рази.
5. Стрибки, що чергуються з ходьбо. В.п. – о.с. 1 – 4 стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра
«Лисиця в курнику». Автор Тетяна Володимирівна
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі на носках, як лисичка (30 с).
Художньо - продуктивна діяльність. Ліплення
Тема: «Пташка»
Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з українською народною іграшкою (Опішня – пташка); вчити визначати складові частини об`єкта, їх форму, пропорції; закріпити прийоми ліплення: скачування, розкачування, витягування; розвивати вміння самостійно добирати декоративне оздоблення до декоративної форми; виховувати дбайливе ставлення до іграшок.
«Дитина говорить погані слова: що робити?»
Немає коментарів:
Дописати коментар