середа, 24 квітня 2024 р.

ДЕ ЧАТУЄ НЕБЕЗПЕКА?


   Художня література + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Читання оповідання Оксани Іваненко «Що Ромко їв?» та вірша В. Остапчук «Пісенька вогню»
   Програмовий зміст: ознайомити дітей з художніми літературними творами – оповіданням та віршем; учити розуміти зміст прозових та віршованих художніх творів, емоційно сприймати зміст оповідання; розвивати вміння запам`ятовувати послідовність дій; розвивати уяву,          
фантазію, мислення; формувати вміння давати етично – моральні оцінки та судження діям героїв твору за їх вчинки; виховувати бережливе ставлення до власного здоров`я і життя.


   Здоров'я та фізичний розвиток

   Тема: «Лазіння на колінах з упором на руки по дошці, яка одним кінцем    покладена на щабель гімнастичної стінки. Пролізання в обруч грудьми вперед».

Рухлива гра «Сонечко і дощик»

   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ «Літаки», удосконалювати вміння лазити на колінах з упором на руки по похилій дошці; закріплювати вміння пролізати в обруч грудьми вперед; розвивати увагу і спритність під час гри.

   Інвентар: гімнастична стінка, дошка, мат, 2 стояки, обруч.

   Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (30 с) із зміною напряму, «змійкою».



   Ходьба з підніманням високо ніг, «як конячка» (20 с).

   Біг у середньому темпі (30 с), ходьба.


   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ «Літаки»:
   1. «Перевіримо мотор». Колові рухи руками перед грудьми. В.п.: о.с., руки перед грудьми, пальці стиснуті в кулаки. 1 – 6 – колові рухи зігнутими в ліктях руками з промовлянням «р – р – р»; 7 – розвести руки в сторони, пальці розтулити. Повторити 5 разів у середньому темпі.
   2. «Накачаємо повітрям колеса літака». Нахили тулуба вперед. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки зігнуті у ліктях на рівні пояса, пальці стиснуті в кулаки.1 – нахилити тулуб уперед, руки випрямити, . промовляючи «ш – ш – ш», 1 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. «Літаки літають і приземляються». Нахили тулуба в сторони і опускання на коліно. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки в сторони. 1 – нахилити тулуб вправо, 2 – опуститись на праве коліно, 3 – в.п.; 4 – 5 – 6 – те саме вліво. Повторити 3 рази.
   4. «Підготуємось до польоту». Напівприсідання з відставленням ноги на п`яту. В.п.: о.с., руки на поясі. 1 – напівприсідання, виставити праву ногу вперед, трохи вправо на пятку; 2 – в.п.; 3 -4 – те саме з лівої ноги. Повторити 3 рази.
   5. Стрибки, що чергуються з ходьбо. В.п. – о.с. 1 – 4 стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:


   Рухлива гра «Сонечко і дощик». Автор Muzru4ka Садовська Галина


   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Михайло Ігнатенко «Шпаки»
   Мета: сформувати у дітей поняття про перелітних птахів, спосіб харчування, пересування, гніздування, дбайливе ставлення до пташенят, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до птахів.


      Тиждень психології продовжується, тож сьогодні для Вас, шановні батьки, інформація про те, "Як діяти, якщо дитина побачила, щось шокуюче і налякана" 
      Пропоную для дітей візуалізовані дихальні техніки для заспокоєння та розслаблення.

                   

                        


   Дидактична гра «Знайди другу половинку»

   Мета: знайти другу половинку; розвиток логічного мислення, уваги.



   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю і розуміння, шановні батьки.








































Немає коментарів:

Дописати коментар