ДЕ ЧАТУЄ НЕБЕЗПЕКА?
Художня література + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Читання оповідання Оксани Іваненко «Що Ромко їв?» та вірша В. Остапчук «Пісенька вогню»
Програмовий зміст: ознайомити дітей з художніми літературними творами – оповіданням та віршем; учити розуміти зміст прозових та віршованих художніх творів, емоційно сприймати зміст оповідання; розвивати вміння запам`ятовувати послідовність дій; розвивати уяву,
Тема: «Лазіння на колінах з упором на руки по дошці, яка одним кінцем покладена на щабель гімнастичної стінки. Пролізання в обруч грудьми вперед».
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ «Літаки», удосконалювати вміння лазити на колінах з упором на руки по похилій дошці; закріплювати вміння пролізати в обруч грудьми вперед; розвивати увагу і спритність під час гри.
Інвентар: гімнастична стінка, дошка, мат, 2 стояки, обруч.
Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (30 с) із зміною напряму, «змійкою».
Ходьба з підніманням високо ніг, «як конячка» (20 с).
Біг у середньому темпі (30 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ «Літаки»:
1. «Перевіримо мотор». Колові рухи руками перед грудьми. В.п.: о.с., руки перед грудьми, пальці стиснуті в кулаки. 1 – 6 – колові рухи зігнутими в ліктях руками з промовлянням «р – р – р»; 7 – розвести руки в сторони, пальці розтулити. Повторити 5 разів у середньому темпі.
2. «Накачаємо повітрям колеса літака». Нахили тулуба вперед. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки зігнуті у ліктях на рівні пояса, пальці стиснуті в кулаки.1 – нахилити тулуб уперед, руки випрямити, . промовляючи «ш – ш – ш», 1 – в.п. Повторити 6 разів.
3. «Літаки літають і приземляються». Нахили тулуба в сторони і опускання на коліно. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки в сторони. 1 – нахилити тулуб вправо, 2 – опуститись на праве коліно, 3 – в.п.; 4 – 5 – 6 – те саме вліво. Повторити 3 рази.
4. «Підготуємось до польоту». Напівприсідання з відставленням ноги на п`яту. В.п.: о.с., руки на поясі. 1 – напівприсідання, виставити праву ногу вперед, трохи вправо на пятку; 2 – в.п.; 3 -4 – те саме з лівої ноги. Повторити 3 рази.
5. Стрибки, що чергуються з ходьбо. В.п. – о.с. 1 – 4 стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Сонечко і дощик». Автор Muzru4ka Садовська Галина
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Михайло Ігнатенко «Шпаки»
Мета: сформувати у дітей поняття про перелітних птахів, спосіб харчування, пересування, гніздування, дбайливе ставлення до пташенят, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до птахів.
Немає коментарів:
Дописати коментар