вівторок, 23 квітня 2024 р.

 ЦІКАВА МАТЕМАТИКА


   Логіко - математичний розвиток
   Тема: «Порівняння предметів за шириною. Лічба предметів в межах 5 з участю рухового й зорового аналізаторів»
   Програмовий зміст: формувати у дітей уміння визначати ширину предметів; навчати їх лічити предмети  в межах 5 з участю рухового й зорового аналізаторів.  


   Художньо - продуктивна діяльність. Аплікація
   Тема: «Чашка для мами»
   Програмовий зміст: закріплювати вміння дітей працювати з папером та різним матеріалом; вправляти в роботі з ножицями; продовжувати вчити передавати в своїх роботах враження з власного досвіду; розвивати естетичний смак; виховувати старанність, цікавість до аплікації, акуратність у роботі.


   Художньо – продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Вивчення пісні «Писанка чудова» (Ніночка Козій). СПІВАНОЧКИ ВІД НІНОЧКИ


   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Шпак»
   Мета: сформувати у дітей поняття про перелітних птахів; розвивати вміння встановлювати причинно – наслідкові зв`язки, аналізувати, спостережливість, зв`язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до птахів.
 
   Продовжую ділитися корисною інформацією з Вами, шановні батьки.
   Поради для батьків:
   "9 технік, які допоможуть батькам відновити емоційну рівновагу під ча с війни"

   
Ввечері, шановні батьки, запропонуйте дітям виконати такі завдання:

   Після виконання завдання, шановні батьки, обговоріть з дітьми, чому вони використали саме ці кольорові олівці при виконанні завдання.

А ще пропоную зробити психологічну вправу  "Подаруй другу тепло свого серця".
 " Коли в серці живуть добринки"



   Дидактична гра «Лабіринти»
Мета: розвиток зорово - просторового орієнтування, уваги, мислення, зосередженості.


Це всі завдання на сьогодні. Дякую за увагу і розуміння, шановні батьки. 
















Немає коментарів:

Дописати коментар