ЦІКАВА МАТЕМАТИКА
Логіко - математичний розвиток
Тема: «Порівняння предметів за шириною. Лічба предметів в межах 5 з участю рухового й зорового аналізаторів»
Програмовий зміст: формувати
у дітей уміння визначати ширину предметів; навчати їх лічити предмети в межах 5 з участю рухового й зорового
аналізаторів.
Тема: «Чашка для мами»
Програмовий зміст: закріплювати вміння дітей працювати з папером та різним матеріалом; вправляти в роботі з ножицями; продовжувати вчити передавати в своїх роботах враження з власного досвіду; розвивати естетичний смак; виховувати старанність, цікавість до аплікації, акуратність у роботі.
Програмовий зміст: закріплювати вміння дітей працювати з папером та різним матеріалом; вправляти в роботі з ножицями; продовжувати вчити передавати в своїх роботах враження з власного досвіду; розвивати естетичний смак; виховувати старанність, цікавість до аплікації, акуратність у роботі.
Художньо – продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Вивчення пісні «Писанка чудова» (Ніночка Козій). СПІВАНОЧКИ ВІД НІНОЧКИ
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Шпак»
Мета: сформувати
у дітей поняття про перелітних птахів; розвивати вміння встановлювати причинно
– наслідкові зв`язки, аналізувати, спостережливість, зв`язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до птахів.
Продовжую ділитися корисною інформацією з Вами, шановні батьки.
Поради для батьків:
"9 технік, які допоможуть батькам відновити емоційну рівновагу під ча с війни"
Після виконання завдання, шановні батьки, обговоріть з дітьми, чому вони використали саме ці кольорові олівці при виконанні завдання.
А ще пропоную зробити психологічну вправу "Подаруй другу тепло свого серця".
" Коли в серці живуть добринки"
Дидактична гра «Лабіринти»
Мета: розвиток зорово - просторового орієнтування, уваги, мислення, зосередженості.



Немає коментарів:
Дописати коментар