МИ ЗБИРАЄМО ВРОЖАЙ
Ознайомлення із природним довкіллям
Дидактична гра «Що у кошику?»
Мета: учити дітей свідомо ставитися до щедрот осінньої природи; викликати позитивні емоції від розгляду дарів осені; покращувати різні види уваги.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Ходьба по мотузку, покладеному на підлогу, приставним кроком лівим і правим боком. Стрибки в глибину з гімнастичної лави». Руханка «Овочі»
Програмовий зміст: закріплювати вміння ходити по мотузку, покладеному на підлогу, та стрибати в глибину; розвивати спритність, увагу, зберігати рівновагу; виховувати бажання бути сміливим, сильним, займатися спортом.
Інвентар: бубон, мотузок, гімнастична лава, мат.
Підготовча частина: Ходьба в середньому темпі, яка чергується зупинками на удар в бубон (5 – 6 разів) (20 с). Звертайте увагу на
вміння дітей реагувати на сигнал.
Біг у середньому темпі (20 с). Ходьба. Стежте за поставою та диханням.
Комплекс загальнорозвиваючих вправ з прапорцями «Ведмедик – олімпієць»:
1. «Ведмедик піднімає прапорці догори». Піднімання рук через сторони вгору. В.п.: ноги разом, руки з прапорцями вздовж тулуба. 1 – підняти руки з прапорцями вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
2. «Ведмедик вітає друзів». Піднімання прапорців вперед. В.п.: ноги разом, руки з прапорцями вздовж тулуба. 1 – підняти руки з прапорцями вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. «Ведмедик вклоняється». Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки з прапорцями вздовж тулуба. 1 – нахил вперед, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. «Ведмедик стрибає від радощів за діток». Стрибки на одному місці на обох ногах, махаючи руками з прапорцями над головою, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки з прапорцями вздовж тулуба. 1 – 4 – стрибки, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Овочі».
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (35 с).
Стежте за поставою дітей.
Запрошую дітей у творчу майстерню. Ліплення
Тема: «Що привезла вантажна машина?»
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей ліпити знайомі предмети за уявою, передавати їх форму; закріпити прийоми ліплення: скачування, розкачування; розвивати у дітей дрібні м`язи рук, увагу, зацікавленість до результатів своєї роботи; виховувати у дітей повагу до праці дорослих, охайність.
Немає коментарів:
Дописати коментар