ВЧИМОСЯ РАХУВАТИ
Логіко - математичний розвиток
Тема: «Лічба в межах 3 з участю різних аналізаторів. Порівняння множин предметів (1, 2, 3)»
Програмовий зміст: учити дітей лічити в межах 3 з участю різних аналізаторів, порівнювати множини предметів (1, 2, 3), визначити, де більше, де менше, порівну предметів, яке більше число, менше число.
Художньо - продуктивна діяльність. Музичне
Руханка – танок «Осінні човники» разом з Оленою Кислицькою
Осінні листочки, наче човники, гойдаються на водичці. Погойдаймося з ними і ми.
Дидактична гра «У майстерні. Добери слова»
Мета: формувати вміння орієнтуватися в предметному довкіллі, уточнити поняття про інструменти, які застосовуються для майстрування та ремонту, особливості користування ними; учити уживати в мовленні назви різних інструментів та приладдя (знарядь праці).
Запитання:
👉Що ворона поробляє?
👉Чому вона каркає?
Дидактична гра «У майстерні. Добери слова»
Мета: формувати вміння орієнтуватися в предметному довкіллі, уточнити поняття про інструменти, які застосовуються для майстрування та ремонту, особливості користування ними; учити уживати в мовленні назви різних інструментів та приладдя (знарядь праці).
Геннадій Літневський «Ворона»
👉Що ворона поробляє?
👉Чому вона каркає?
Ввечері зробіть вправу з артикуляційної гімнастики «Слон».
Немає коментарів:
Дописати коментар