ЯБЛУЧКА СМАЧНЕНЬКІ
Художня література + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Слухання оповідання Олеся Гончара «Яблука на стовпцях». Вивчення вірша Платона Воронька «Їжачок – хитрячок»
Програмовий зміст: учити дітей слухати і розуміти зміст художнього твору, стежити за розвитком подій; учити давати елементарні характеристики персонажам оповідання; розвивати вміння відповідати на запитання за змістом прозового твору; формувати поняття про елементарні правила, що регулюють взаємини між людьми; виховувати морально – етичні якості характеру, бажання слухати художні твори.
З нетерпінням чекатиму відеозаписи декламування вірша Платона Воронька «Їжачок – хитрячок».
Здоров’я та фізичний розвиток
Тема: «Кидання м`яча на підлогу та ловіння його обома руками. Ходьба по гімнастичній лаві»
Програмовий зміст: навчити ловити м`яч після відскакування його від підлоги; удосконалювати вміння ходити по гімнастичній лаві; розвивати увагу, спостережливість; виховувати бажання займатися фізкультурою, сміливість.
Інвентар: 2 прапорці, м`яч, гімнастична лава, мат.
Підготовча частина: Ходьба парами, не тримаючись за руки (20 с).
Комплекс загальнорозвиваючих вправ з прапорцями «Ведмедик – олімпієць»:
1. «Ведмедик піднімає прапорці догори». Піднімання рук через сторони вгору. В.п.: ноги разом, руки з прапорцями вздовж тулуба. 1 – підняти руки з прапорцями вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
2. «Ведмедик вітає друзів». Піднімання прапорців вперед. В.п.: ноги разом, руки з прапорцями вздовж тулуба. 1 – підняти руки з прапорцями вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. «Ведмедик вклоняється». Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки з прапорцями вздовж тулуба. 1 – нахил вперед, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. «Ведмедик стрибає від радощів за діток». Стрибки на одному місці на обох ногах, махаючи руками з прапорцями над головою, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки з прапорцями вздовж тулуба. 1 – 4 – стрибки, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Роби, як я» разом з MusicKidsClub
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (40 с).
Спостереження за туманомМета: сформувати уявлення про туман як явище неживої природи; уточнити уявлення дітей про процес випаровування води і характерні особливості водяної пари; розвивати вміння встановлювати причинно – наслідкові зв`язки між явищами виховувати інтерес до явищ неживої природи.
Ввечері пограйте в пальчикові ігри/
Дякую за співпрацю, шановні батьки! На все добре!
Немає коментарів:
Дописати коментар