ЛЮДИ ПОХИЛОГО ВІКУ
Сьогодні вивчимо новий комплекс ранкової гімнастики з кубиками «Ведмедики» (триватиме
з 01.03 по 15.03.2023):
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Звукова культура. Вимовляння і розрізнення голосного звука у. Артикуляція звука а»
Програмовий зміст: учити вимовляти і розрізняти голосний звук у, закріпити артикуляцію звука а, розвивати силу голосу, мовне дихання; виховувати уважність.
Перегляньте відео – ролик «Оповідання Василя Сухомлинського «Ледача подушка».
Мета: виховувати шанобливе ставлення до літній людей, учити малят усвідомлювати свою залежність від людей старшого покоління.
Після перегляду задайте дітям запитання:
Можна сказати так, що на початку оповідання дівчинка Яринка була трохи ледачою?
Хто допоміг впоратися Яринці з її лінощами?
Розкажіть, як дідусь зробив це.
Чи правильно вчинила Яринка, коли прислухалася до поради дідуся?
Якою виявилася ця порада?
Як ви гадаєте, чому таку гарну пораду дав Яринці саме дідусь? (Підведіть дітей до висновку: люди похилого віку наймудріші, найрозумніші, бо вони довше прожили на світі)
Дидактична гра «Чиї це речі?»
Будемо продовжувати вчити дітей давати відповіді на запитання, вправляти у зміні присвійних прикметників.
Спостереження за першими ознаками весни.
Мета: поглибити знання дітей про перші ознаки весни; з`ясувати лексичне значення слова березень; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення, виховувати любов до природи.
Зміст спостереження:
Загадування загадки:
Ще вітер зимовий з дощем загуде,
Ще сніг острівками блищить де-не-де.
Береза сережки свої розпускає.
Чи ви здогадались, коли це буває? (У березні)
Проведіть з дітьми бесіду: Про яку пору року ця загадка? Якими є перші ознаки весни? Як називається перший весняний місяць? Чи можеш ти пояснити походження його назви?
Розкажіть дітям: «Березень – назва пішла від слова березоль, тобто від слів береза і зола. А ще в цьому місяці починається рух соку, звідси і сокорух. У народі цей місяць називають так: сухий, марець, березоль, березіль, сочень, соковик, новолітець, полютий, красовик».
Після прогулянки і обіду корисний денний сон. Після сну зробіть обов’язково гімнастику пробудження.
Комплекс гімнастики пробудження "Горобчики" (триватиме з 01.03 по 15.03.2023)
Ну, малята, годі спати,
Треба очі відкривати.
Поки ви солодко спали,
До нас горобчики завітали!
1. «Привітаємось з горобчиками». Нахили голови. В.п.: лежачі на спині, руки вздовж тулуба. 1 – нахил голови; 2 – в.п. Повторити 4 рази.
2. «Піднімемо горобчиків високо». Піднімання і опускання рук. В.п.: лежачі на спині, руки вздовж тулуба. 1 – руки вгору; 2 – в.п. Повторити 4 рази.
3. «Покладіть горобчиків біля себе». Перекати тулуба. В.п.: лежачі на спині, руки вздовж тулуба. 1 – перекат вправо, 2 – в.п., 3- перекат вліво, 4 – в.п. Повторити 4 рази.
4. «Насиплемо крихти». Нахили тулуба. 1 – нахил; 2 – в.п. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки на поясі. Повторити 4 рази.
5. «Горобчики стрибають». Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: о.с. 1 – 4 – стрибки, ходьба, 1 – 4 – стрибки. Повторити 2 рази.
Ходьба на місці з поступовим уповільненням темпу (30с).
Ввечері пограйте в дидактичну гру «Знайди відмінності»
Впевнення, що з усіма завданнями ви впорались. Молодці!
На завтра нам знадобиться дощечка для пластиліну, пластилін, стека.

.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар