четвер, 2 березня 2023 р.

 «ЗУСТРІЧАЙМО ВЕСНУ КРАСНУ»


   Запрошую вас на прогулянку - спостереження «Здрастуй, весно!»
   Будемо продовжувати вчити дітей орієнтуватися в основних правилах поводження на природі та дотримуватись їх, помічати особливості погоди, весняні зміни в природі; викличемо в дітей позитивний емоційний відгук (радість, захоплення) на зміни в довкіллі, що відбуваються навесні.

   Ліплення «Лялька – неваляйка»
   Продовжимо вчити дітей ліпити виріб з кількох деталей – ляльку – неваляйку, закріпимо вміння скачувати шматок пластиліну кулеподібну форму, з’єднувати частини в ціле міцним притискуванням; виховувати інтерес до ліплення, акуратність у роботі.


   Далі здоров`я та фізичний розвиток
   Тема: «Ходьба з переступанням через предмети. Прокочування м’яча по підлозі обома руками. Рухлива гра «Через струмок»
   Програмовий зміст: закріплювати вміння прокочувати м’яч по підлозі обома руками та ходити з переступанням через кубики; розвивати спритність. Окомір, вміння орієнтуватись на місцевості, уяву, фантазію; виховувати любов до занять фізкультурою.
   Інвентар: 5 кубиків, м’яч.
   Підготовча частина: Ходьба з підніманням стегна (30с). Біг по звивистій стежинці (30с), ходьба по колу. Зверніть увагу на зовнішній вигляд дітей, слідкуйте за поставою та диханням.
   Загальнорозвиваючі вправи «У лісочку». Зверніть увагу на в.п. та чітке виконання рухів:
   1. Піднімання рук угору. «Деревця виросли високі – високі». В.п. – ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вперед – вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   2. Повороти тулуба з рухами рук у сторони. «Деревця вітаються одне з одним». В.п. – ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот вправо, руки виставити в сторони, 2 – в.п; 3,4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
   3. Нахили тулуба. «Сильний вітер хитає дерева». В.п. – ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, виставити руки вперед. Повторити 6 разів.
   4. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. «Дострибнемо до гілочок». В.п. - ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 - стрибки, 5 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
   Основна частина: Ходьба з переступанням через кубики, через 1 – 1,5м один від одного. При першому виконанні – руки в сторони, при другому та третьому – руки на поясі. Повторити 3 рази.
   Прокочування м’яча по підлозі обома руками. Енергійно відштовхуйте м’яч обома руками один одному. Повторити 12 разів.
   Рухлива гра «Через струмок». Повторити 3 - 5 разів. Слідкуйте, щоб діти дотримувались правил гри.
   Мета: учити ходити по зменшеній опорі; розвивати почуття рівноваги та спритність.
   Інвентар: 2 мотузки, дошка.
   Хід гри: Дорослий кладе на підлогу дві мотузки – це «струмок». Потім через «струмок» кладе дошку «місток». Дітям пропонують пройти по «містку» на другий бік.
   Вказівки до гри: Коли діти перейдуть на інший бік, їм можна запропонував пострибати. Потім вони повертаються по «містку» в зворотному напрямі.
   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі з підніманням та опусканням рук через сторони (40с). Особливу увагу зверніть на дихання дітей, відзначте старанність та уважність дітей.

   Спостереження за птахами, що прилітають до годівниці.
   Мета: поглибити знання дітей до зимуючих птахів, про спосіб їх життя взимку; розвивати спосте-режливість; виховувати дбайливе, бережливе ставлення до пернатих друзів.
   Зміст спостереження:
   Загадайте дітям загадки:
   Пташка невеличка,
   В неї білі щічки,
   Сірі лапки, чорна шапка,
   Фартушок жовтенький,
   Голосок тоненький.
   Та ж ця пташка невеличка
   Називається... (синичка).
   В’ється, стука молоток,
   Поправляє нам садок.
(Дятел)

   Бідовий хлопчина в теплій сорочині
   По дворах стрибає, крихти підбирає. (Горобець)
   Всі в блакитнім піджаку, в рожевій сорочці,
   В нас зимою по садку гуляють, як гості.
(Снігурі)
   Проведіть з дітьми бесіду: Діти, подивіться на нашу годівницю. Які пернаті гості до нас завітали? 
   В який час дня прилітають синиці, ворони? Чому ми годуємо птахів двічі? Які пернаті першими сідають на годівницю? Які чекають? Які птахи полюбляють який корм?
 

   В який час відлітають птахи з годівниці? Для чого ми підгодовуємо птахів?
   Чому так говорять?
   Снігур цвірінькає під вікном – на відлигу.

   Ввечері пограйте в дидактичну гру «Виклади за зразком». Спочатку викладіть разом з дитиною. Потім дитина викладає самостійно.




Немає коментарів:

Дописати коментар