вівторок, 28 лютого 2023 р.

 ЦІКАВА МАТЕМАТИКА


   Логіко - математичний розвиток
   Тема: «Порівняння множин предметів. Уточнення поняття «порівну»
   Мета: навчати дітей порівнювати множини предметів, уточнити в них поняття «порівну».


   Зробимо фізкультхвилинку «Рухливі вправи». Дорослий читає віршовані рядки, а діти виконують рухи відповідно до тексту:
   Захотіли нагрітися діти –
   Стали ніженьками всі тупотіти.
   Ось так, ось так малята
   Тупотять разом завзято.
   (Руки на поясі, почергове притупування ніжками)
   Ми присіли, сніжок дістали,
   Потім раз – підвелися і встали.
   Нам так робить нескладно,
   Присідаємо доладно.
   (Присідають)
   Горобці на діток поглядають
   Та й собі по доріжці стрибають,
   Ось так, ось так стрибають –
   Більше клопоту не мають.
   (Стрибки на обох ногах з просуванням уперед)
   Хоч хлоп’ята й дівчата маленькі,
   Але бігати вміють швиденько.
   Так бігати почали,
   Аж сніжок весь притоптали.
   (Біг у довільному темпі)

   Психологічна хвилинка
   «Слухання музики. Едварда Гріга «Пташка»


    Від Світлани Ройз «Ігри для зняття стресу у дітей»


   Спостереження за станом погоди
   Мета: розвивати зв’язне мовлення, мислення, спостережливість; виховувати естетичні почуття.
   Сніг – ознака справжньої зими. Він утворюється при замерзанні дощових крапель. Ви коли-небудь помічали, що у морозяну погоду, коли всі доріжки встелені сніговим шаром, ми чуємо під ногами хрускіт та скрип, так звану зимову музику. Чому так відбувається? Сьогодні відкриємо цей секрет для маленьких чомучок та їхніх батьків, розповівши їм чому ж скрипить сніг під ногами.
   «Чому сніг скрипить під ногами»



   Всі справи зроблені. Завдання виконані. Молодці!

   На завтра нам знадобляться 2 кубики.

Немає коментарів:

Дописати коментар