середа, 8 лютого 2023 р.

«СВІЙСЬКІ ТВАРИНИ»

   Сьогодні будемо продовжувати вчити дітей відповідати на запитання вихователя за змістом картини, складати невеличкі розповіді; вчити відмінювати іменники в називному, родовому відмінках; розвивати мовний апарат; виховувати любов до тварин, бажання доглядати за ними.

   Допоможемо дитинчатам тварин знайти свою маму. Дидактична гра «Мами – тварини та їх дитинчата»


  Молодці! Тепер малята - тварини, знають, хто їх мама.

  В дидактичну гру «Хто що їсть» (домашні улюбленці) сьогодні граємо, що полюбляють тваринки визначаємо.


   Впевнена, тепер тваринки голодними не залишаться!

   А чи задумувалися ви, чому одні нетерпимі до інших? Чому той, хто відрізняється від оточуючих частіше залишається на самоті та стає об’єктом насмішок.
   Мультфілм «Жив собі чорний кіт» про те, як живеться чорному коту . Через людські забобони з ним ніхто не спілкується, тому він опинився у повній ізоляції. Всьому причина – чорний колір його шерсті.
   Що відчуває кошеня, наскільки йому сумно і самотньо. Про це навіть ніхто не замислюється. Щоб не мати клопоту, всі його намагаються обійти десятою дорогою. Однак варто котові забруднитися у білу фарбу – ставлення до нього вмить змінюється.
   Анімацію створено на «Акранімафільм» у 2006 році, режисер – Юрій Марченко.
   Перегляньте цей мультфільм разом з дітьми та проаналізуйте, чи справедливе було ставлення інших до кошеняти? Чи розумно будувати відносини з оточуючими, ґрунтуючись на їхніх вроджених особливостях чи зовнішності?


   Час прогулянці, не нехтуйте сигналом повітряної тривоги. Як тільки почуєте сирену, поспішайте в укриття!
   Спостереження за місцями гніздування ластівок і шпаків.
   Мета: сформувати у дітей поняття про перелітних і зимуючих птахів; розвивати вміння встановлювати причинно – наслідкові зв’язки, аналізувати; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до птахів.
   Зміст спостереження:
   Загадайте дітям загадку:
   Перший я приніс весну,
   Пробудив усе від сну,
   Заспівав під вікном,
   Звуть мене усі... (шпаком). 



   Швидко скрізь цей птах літає,
   Безліч мушок поїдає,
   За вікном гніздо будує,
   Тільки в нас він не зимує. (Ластівка)
 



   Бесіда: Діти про яких пташок ви відгадали загадки? Покажіть будиночок шпака,гніздо ластівки.

   Чому зараз у цих «домівках» ми не чуємо пташиного співу? Чому пташки підлетіли? Як їх називають? (Перелітними)
   А які пташки залишилися?





 
   Чим вони зайняті? Чи чуємо ми їхні голоси? Чому їх назвали зимуючими? Чому зимуючих пташок стало більше біля людських осель? Як діти можуть допомогти зимуючим птахам?

   Не забудьте взяти на прогулянку крихти хліба, насіння гарбузове та соняшникове, а синичка дуже полюбляє сало.

   Ви з усіма завданнями впорались! Молодці!


Немає коментарів:

Дописати коментар