«СВІЙСЬКІ ТВАРИНИ»
Сьогодні будемо продовжувати вчити дітей відповідати на запитання вихователя за змістом картини, складати невеличкі розповіді; вчити відмінювати іменники в називному, родовому відмінках; розвивати мовний апарат; виховувати любов до тварин, бажання доглядати за ними.
Допоможемо дитинчатам тварин знайти свою маму. Дидактична гра «Мами – тварини та їх дитинчата»
В дидактичну гру «Хто що їсть» (домашні улюбленці) сьогодні граємо, що полюбляють тваринки визначаємо.
Впевнена, тепер тваринки голодними не залишаться!
Час прогулянці, не нехтуйте сигналом повітряної тривоги. Як тільки почуєте сирену, поспішайте в укриття!
Мета: сформувати у дітей поняття про перелітних і зимуючих птахів; розвивати вміння встановлювати причинно – наслідкові зв’язки, аналізувати; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до птахів.
Зміст спостереження:
Загадайте дітям загадку:
Перший я приніс весну,
Пробудив усе від сну,
Заспівав під вікном,
Звуть мене усі... (шпаком).
За вікном гніздо будує,
Тільки в нас він не зимує. (Ластівка)
Чому зараз у цих «домівках» ми не чуємо пташиного співу? Чому пташки підлетіли? Як їх називають? (Перелітними)
А які пташки залишилися?
Чим вони зайняті? Чи чуємо ми їхні голоси? Чому їх назвали зимуючими? Чому зимуючих пташок стало більше біля людських осель? Як діти можуть допомогти зимуючим птахам?
Не забудьте взяти на прогулянку крихти хліба, насіння
гарбузове та соняшникове, а синичка дуже полюбляє сало.
.jpg)



Немає коментарів:
Дописати коментар