"ДОРОСЛІ ТА МАЛЯТА"
Сьогодні будемо закріплювати знання малят про рід діяльності, обов’язків людей певної вікової категорії; в словнику поняття "дорослі", "діти".
Далі здоров`я та фізичний розвиток.
Тема: "Стрибки у висоту з місця. Ходьба по дошці, покладеній на підлогу. Рухлива гра "До ляльок у гості"
Програмовий зміст: закріплювати вміння стрибати в висоту з місця та ходити по дошці; розвивати координацію рухів, спритність, рівновагу; виховувати уважність, бажання красиво виконувати вправи, викликати позитивні емоції.
Інвентар: 2 брязкальця, дошка.
Підготовча частина: Ходьба один за одним (35с). Ходьба на носках (як "лисичка") (30с). Слідкувати за постпвою та диханням. Стрибки – як "зайчики" (20с). Виконувати на носках.
Загальнорозвиваючі вправи "Ялиночки у лісі". Старатись якомога точніше виконувати рухи:
1. "Ялиночки ростуть високі". Піднімання рук у сторони. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
2. "Ялинки розправляють гілочки". Нахили тулуба вперед з розведенням рук у сторони – назад. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахил, руки розвести у сторони – назад, 2 – в.п.
3. "Ялиночки вітаються". Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот вправо, 2 – в.п. 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
4. "Треба шишечки знайти". Присідання. В.п.: п’ятки разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед. 2 – в.п. Повторит 4 – 6 разів.
5. Стрибки на носках, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 6 – стрибки, 6 – 12 – ходьба. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра "До ляльок у гості"
Мета: учити дітей ходити зграйкою, додержуючи визначеного напряму; виховувати увагу, організованість.
Інвентар: стільчик, ляльки.
Хід гри: Дитина сидить на стільчику, поставленому біля стінки, на протилежному боці на підлозі сидять ляльки. Дорослий каже: "Аліса (ім`я дитини), давай підемо до ляльок у гості". Дитина встає і разом з дорослим іде до ляльок. Вони вітаються з ляльками, розглядають їх, розмовляють з ними. Потім дорослий каже: "Аліса, пора додому, підемо на свої місця". Дитина з дорослим повертаються, ідуть у повільному темпі, сідають на стільці.
Вказівки до гри: При повторенні гри діти відвідують ляльок, які сидять в іншому місці кімнати. Повторити 3 – 4 рази.
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі з рухами рук (20с). особливу увагу звернути на дихання. Відзначити уважність та старанність дітей.
Серед ляльок був котик. Давайте його намалюємо. Малювання "Котик – воркотик".
Малювати будемо за допомогою трафарета. Дивіться уважно!
Дуже гарний котик – воркотик! Молодці! Чекаю на ваші роботи.
Прогулянку з користю можна провести у парку, але не забувайте про правила поведінки під час повітряної тривоги.
Спостереження за горобиною.
Мета: ознайомити дітей з горобиною в зимовому вбранні; поглибити знання про користь від
цієї рослини; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття, дбайливе ставлення до живої природи.
Зміст спостереження:
Загадайте дітям загадку:
У жнива гіркі, а в мороз солодкі. (Горобина)
Проведіть бесіду: Злата (ім`я дитини), подивись уважно, чи є горобина у нашому парку.
Які плоди в горобини? На що вони схожі? Чому не можна обривати ягід? Чим корисне дерево? Плоди? Опиши горобину.
Прочитайте дітям вірш Марії Познанської "Горобина":
Хто в хустині червоненькій
Став у колі між дубів?
Може, дівчина маленька
Назбирать прийшла грибів?
Ні, не дівчина там стала, —
Горобина вироста.
Немає коментарів:
Дописати коментар