«В КРАЇНІ МАТЕМАТИКИ»
Сьогодні
розширимо поняття про однакову кількість предметів; будемо вчити дітей
порівнювати множини предметів, встановлюючи взаємно однозначну відповідність
між їх елементами.
Тож приготуйте картку та іграшки та почнемо.
Молодці! З завданням ви впорались! Чекаю аудіо – запис ваших відповідей.
Настав час психологічній хвилинці. Щоб розвинути логічне мислення, увагу, навчити малят класифікувати предмети, поповнити словниковий запас і сформувати у дитини узагальнюючі слова пропоную дидактичну гру «Назви одним словом» від kuvshin.Такий вид гри дає можливість дитині подумати, обґрунтовувати та класифікувати. За допомогою цієї гри дитина розширює свій кругозір.
Всі важливі справи зроблено, пора на прогулянку. Не забувайте про правила безпеки, не нехтуйте сигналами повітряної тривоги.
Спостереження за вітром.
Мета: сформувати у дітей відомості про поняття вітер; поглибити знання дітей про його властивості; розвивати спостережливість, уміння аналізувати та встановлювати взаємозв’язки між живою та неживою природою; виховувати інтерес до неживої природи.
Зміст спостереження:
Загадайте дітям загадки:
· Біжить віл, а сам без ріг, кого зустрічає, з дороги не звертає. (Вітер)
· Гуляє по полю, та не тінь, гуляє на волі, та не птиця. (Вітер)
· Крил не має, скрізь літає та ще й куряву здіймає. (Вітер)
· Молоденький розбишака з хати солому зносить. (Вітер)
Оповідання Володимира Тарасенка «Чому вітер холодний?»
Немає коментарів:
Дописати коментар