Кулага Лілія Іванівна, вихователь групи №3. Комунальний заклад "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №280 Харківської міської ради"
понеділок, 6 лютого 2023 р.
"ЗИМА"
Вже зробили ранкову гімнастику? Поснідали?
Молодці!
Що ми знаємо про зимові місяці?
Задайте дітям запитання: Які назви мають зимові місяці? Який перший місяць зими? Як в народі кажуть про грудень? Як називається другий місяць зими? Чому він так називається? Як називається третій місяць зими? Які вітри в лютому? Як в народі називають цей місяць?
Пропоную намалювати зиму сіллю. Дивіться уважно і у вас все вийде!
Правда ж цікаво малювати сіллю? Впевнена, що ви впорались із завданням. Чекаю на ваші роботи!
Уявимо, що ми потрапили в справжній зимовий ліс. Трошки відпочиньте і покружляйте, як сніжиночки.
Давайте разом з вами розкажемо про зиму.
Не забуваємо про здоров`я та фізичний розвиток.
Тема: "Повзання в упорі, стоячи на колінах, по підлозі під двома дугами. Кидання і ловіння м’яча обома руками. Рухлива гра "Горобчики і автомобіль"
Програмовий зміст: закріплювати вміння кидати та ловити м`яч обома руками, повзати в упорі стоячи на колінах; розвивати координацію рухів під час виконання основних рухів, спритність, окомір та вміння орієнтації в просторі; виховувати уважність, логічне мислення, уміння своєчасно виконувати завдання дорослого.
Інвентар: 2 брязкальця, 2 дуги, м’яч.
Підготовча частина: Ходьба (25с).
Ходьба на носочках - руки в сторони (30с). Стежити за поставою та диханням.
Біг (25с).
Загальнорозвиваючі вправи з брязкальцями. Стежити, щоб діти якомога точніше виконували рухи:
1. Піднімання рук у сторони. В.п.: Ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
2. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахил вперед, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 4 рази.
3. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба.1 – поворот вправо, руки розставити в сторони, 2 – в.п., 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
4. Присідання. В.п.: п’яти разом, носки нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п.
5. Стрибки, що чергуються з ходьбою. 1 - 4 – стрибки, 5 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
Основна частина: Повзання в упорі, стоячи на колінах, по підлозі під двома дугами (на відстані 2м). Після виконання вправи дитина підводиться і піднімає руки через сторони вгору. Повторити 3 – 4 рази.
Кидання і ловіння м’яча обома руками. Дитина ловить м’яч і кидає його назад дорослому. Повторити 6 – 8 разів.
Рухлива гра «Горобчики і автомобіль».
Мета: учити дітей бігати в різних напрямах, не наштовхуватись одне на одного; виховувати увагу, вміння орієнтуватися в просторі, слухати сигнали дорослого.
Час прогулянці. Але не забувайте про сигнал повітряної тривоги.
Спостереження під час прогулянки «Сніг іде»
Обладнання: лупа (збільшувальне скло).
Дорослий заохочує дітей розглянути сніжинки, дослідити їх на дотик, поспостерігати за їхніми рухами й на основі знань, набутих у ході виконання запропонованих ігрових завдань, відповісти на такі питання:
Якими ми бачили сніжинки, дивлячись у вікно? (Маленькими, білими, рухливими, однаковими…)
Що можна сказати ще про сніжинки, роздивившись їх через лупу? (Сніжинки дуже красиві, візерунчасті; усі сніжинки різні, гарні по – своєму; є сніжинки, схожі на зірочки, на квітки, на пір`їнки…)
На якій поверхні нам зручніше роздивитися сніжинку – на світлій чи на темній? (На темній поверхні краще видно білу сніжинку).
Чи можна роздивитися детально ті сніжинки, які вже впали на землю? (Ні, на землі сніжинки зліплюються докупи, і ми не можемо розглянути кожну сніжиночку окремо).
Які сніжинки на дотик? (Холодні).
Що відбувається зі сніжинкою, якої торкнеться тепло, теплий подих, тепла долонька? (Сніжинка розтає, перетворюється на крапельку водички)
Немає коментарів:
Дописати коментар