понеділок, 6 лютого 2023 р.

 "ЗИМА"

   Вже зробили ранкову гімнастику? Поснідали? Молодці! 

   Що ми знаємо про зимові місяці? 

   Задайте дітям запитання: Які назви мають зимові місяці? Який перший місяць зими? Як в народі кажуть про грудень? Як називається другий місяць зими? Чому він так називається? Як називається третій місяць зими? Які вітри в лютому? Як в народі називають цей місяць? 

  Пропоную намалювати зиму сіллю. Дивіться уважно і у вас все вийде! 


   Правда ж цікаво малювати сіллю? Впевнена, що ви впорались із завданням.  Чекаю на ваші роботи! 

   Уявимо, що ми потрапили в справжній зимовий ліс. Трошки відпочиньте і покружляйте, як сніжиночки.

   Давайте разом з вами розкажемо про зиму.

    Не забуваємо про здоров`я та фізичний розвиток.
   Тема: "Повзання в упорі, стоячи на колінах, по підлозі під двома дугами. Кидання і ловіння м’яча обома руками. Рухлива гра "Горобчики і автомобіль"
   Програмовий зміст: закріплювати вміння кидати та ловити м`яч обома руками, повзати в упорі стоячи на колінах; розвивати координацію рухів під час виконання основних рухів, спритність, окомір та вміння орієнтації в просторі; виховувати уважність, логічне мислення, уміння своєчасно виконувати завдання дорослого.
   Інвентар: 2 брязкальця, 2 дуги, м’яч.
   Підготовча частина: Ходьба (25с).
   Ходьба на носочках - руки в сторони (30с). Стежити за поставою та диханням.
   Біг (25с).
   Загальнорозвиваючі вправи з брязкальцями. Стежити, щоб діти якомога точніше виконували рухи:
   1. Піднімання рук у сторони. В.п.: Ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   2. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахил вперед, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 4 рази.
   3. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба.1 – поворот вправо, руки розставити в сторони, 2 – в.п., 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
   4. Присідання. В.п.: п’яти разом, носки нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п.
   5. Стрибки, що чергуються з ходьбою. 1 - 4 – стрибки, 5 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
   Основна частина: Повзання в упорі, стоячи на колінах, по підлозі під двома дугами (на відстані 2м). Після виконання вправи дитина підводиться і піднімає руки через сторони вгору. Повторити 3 – 4 рази.
   Кидання і ловіння м’яча обома руками. Дитина ловить м’яч і кидає його назад дорослому. Повторити 6 – 8 разів.
   Рухлива гра «Горобчики і автомобіль».
   Мета: учити дітей бігати в різних напрямах, не наштовхуватись одне на одного; виховувати увагу, вміння орієнтуватися в просторі, слухати сигнали дорослого.


   Час прогулянці. Але не забувайте про сигнал повітряної тривоги. 
   Спостереження під час прогулянки «Сніг іде»
   Обладнання: лупа (збільшувальне скло).
   Дорослий заохочує дітей розглянути сніжинки, дослідити їх на дотик, поспостерігати за їхніми рухами й на основі знань, набутих у ході виконання запропонованих ігрових завдань, відповісти на такі питання:
   Якими ми бачили сніжинки, дивлячись у вікно? (Маленькими, білими, рухливими, однаковими…)
   Що можна сказати ще про сніжинки, роздивившись їх через лупу? (Сніжинки дуже красиві, візерунчасті; усі сніжинки різні, гарні по – своєму; є сніжинки, схожі на зірочки, на квітки, на пір`їнки…)
   На якій поверхні нам зручніше роздивитися сніжинку – на світлій чи на темній? (На темній поверхні краще видно білу сніжинку).
   Чи можна роздивитися детально ті сніжинки, які вже впали на землю? (Ні, на землі сніжинки зліплюються докупи, і ми не можемо розглянути кожну сніжиночку окремо).
   Які сніжинки на дотик? (Холодні).
   Що відбувається зі сніжинкою, якої торкнеться тепло, теплий подих, тепла долонька? (Сніжинка розтає, перетворюється на крапельку водички)
  
   Поради для батьків
   "Як перевірити правдивість джерела Інформації"

   Ви розумнички! Добре попроцювали! На сьогодні це всі завдання.

   На завтра нам знадобиться: 4 - 5 невеликих іграшок двох видів (це можуть бути і вирізані з паперу і  цеглинки ЛЕГО), картка (З0 х 15 см).

Немає коментарів:

Дописати коментар