ДЕНЬ БАБАКА
Доброго ранку. Сподіваюсь, що у Вас все гаразд.
Бабаки полюбляють ласувати морквою. Ліплення "Морква для бабака"
ІнформацІя з мережі інтернет у вільному доступі
Впевнена, що з завданням ви впорались. Чекаю на ваші роботи.
Не забуваємо про здоров`я та фізичний розвиток.
Тема: "Ходьба з переступанням через предмети. Стрибки у довжину з місця. Рухлива гра "Поїзд".
Програмовий зміст: удосконалювати навички ходьби з переступанням через предмети; закріплювати вміння стрибати у довжину з місця; розвивати рівновагу, вміння орієнтуватись у просторі; виховувати дисциплінованість, увагу, вміння швидко реагувати на сигнал дорослого.
Інвентар: 2 брязкальця, 5 кубиків, мотузок.
Підготовча частина: Ходьба з коловими рухами рук напівзігнутих в ліктях – "чух – чух" (як паровозики) (30с). Ходьба на носочках з піднятими в сторони руками, як літачки (25с). Біг (як швидкі машини) (20с).
Загальнорозвиваючі вправи з брязкальцями. Стежити, щоб діти якомога точніше виконували рухи:
1. Піднімання рук у сторони. В.п.: Ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
2. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахил вперед, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 4 рази.
3. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба.1 – поворот вправо, руки розставити в сторони, 2 – в.п., 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
4. Присідання. В.п.: п’яти разом, носки нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п.
5. Стрибки, що чергуються з ходьбою. 1 - 4 – стрибки, 5 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
Основна частина: Ходьба з переступанням через предмети. Переступаючи через перешкоди перший і другий рази – руки на поясі, треті й і четвертий – руки вниз. Повторити 6 разів.
Стрибки у довжину з місця через мотузок. Відштовхуватись обома ногами від підлоги одночасно. Повторити 3 – 4 рази.
Рухлива гра "Поїзд"
Мета: учити дітей ходити і бігати одне за одним; виховувати вміння узгоджувати свої рухи з рухами інших.
Інвентар: 2 прапорці – червоний,зелений.
Хід гри: Діти шикуються один за одним у колону. Це – "вагони". Першим у колоні, "тепловозом", стає дорослий. Він дає свисток, діти починають іти вперед, поступово прискорюючи темп, який переходить у біг. Під’їжджаючи до станції (умовного місця), діти на слова вихователя "Прийшов, прийшов, прийшов!" знову переходять на ходьбу. На слово "приїхали" діти спиняються, "тепловоз" випускає пару (вимовляє звук пш – ш – ш).
Вказівки до гри. Коли тепловоз гуде "у – у – у", діти згинають руки в ліктях і відводять їх трохи назад. Після гудка вони витягують руки трохи вперед, проказуючи "чу", вправу повторюють 5 – 6 раз.
Гру можна провести з деяким ускладненням. Після зупинки "поїзда" діти гуляють. Після гудка швидко шикуються в колону і "поїзд" рушає. У гру можна ввести червоний і зелений прапорці як сигнали. Коли піднімають червоний прапорець – "поїзд" зупиняється, зелений – їде далі.
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі з рухами рук (25с). Особливу увагу звернути на дихання. Відзначити старанність дитини.
Настав час прогулянки. Будьте обережні! Не ігноруйте сигнал повітряної тривоги!
Спостереження за вітром.
Мета: сформувати у дітей відомості про поняття вітер; поглибити знання дітей про його властивості; розвивати спостережливість, уміння аналізувати та встановлювати взаємозв’язки між живою та неживою природою; виховувати інтерес до неживої природи.
Зміст спостереження:
Запропонуйте дітям пояснити прислів’я:
Проти вітру піском не посиплеш.
Та пояснити значення слів: вітерець, вітрище, буря.
Загадайте дітям загадки:
☝ Прийшов хтось та взяв щось;
Бігти за ним — не знаю за ким,
Бо пішов туди — не знаю куди. (Вітер)
☝Рукавом махнув, дерева нагнув. (Вітер)
☝Без ніг біжить, без крил летить. (Вітер)
☝Без рук, без ніг, а на гору лізе. (Вітер)
Це всі завдання на сьогодні. Ви добре попрацювали! Відпочивайте!
Немає коментарів:
Дописати коментар