ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ВОДНО – БОЛОТЯНИХ УГІДЬ
Доброго ранку. Сподіваюсь у всіх все добре. Бажаю гарного спокійного дня. Щоб бути завжди здоровими та мати гарний настрій, не забуваємо про ранкову гімнастику. Сьогодні вивчимо новий комплекс ранкової гімнастики.
Комплекс ранкової гімнастики з прапорцями (триватиме з 01.02. по 15.02.2022):
I. Ходьба зі зміною темпу (25c).
Ходьба на п’ятках (20с).
Біг у середньому темпі, ходьба (25с).
II. Комплекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Піднімання прапорців уперед, вгору з підніманням голови. В.п.: о.с., руки з прапорцями вздовж тулуба. 1 – підняти прапорці уперед, 2 – підняти прапорці вгору, подивитись на них, 3 – опустити прапо- рці вперед, 4 – в.п. Повторити 4 рази.
2. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки з прапорцями вздовж тулуба. 1 – нахил, руки з прапорцями виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 4 рази.
3. Повороти тулуба в сторони з підніманням прапорців в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки з прапорцями вздовж тулуба. 1 – поворот вправо, підняти прапорці, 2 – в.п.; 3, 4 - те саме вліво. Повторити 4 рази.
4. Присідання. В.п.: п’ятки разом, носки нарізно, руки з прапорцями вздовж тулуба. 1 – присісти, руки з прапорцями вперед, 2 – в.п. Повторити 4 рази.
5. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. 1 – 3 - стрибки, ходьба, 4 – 6 - стрибки. В.п.: о.с., руки з прапорцями вгорі. Повторити 6 разів.
III. Ходьба у повільному темпі з підніманням та опусканням рук через сторони (25c)/
Всесвітній день водно-болотних угідь відзначається під гаслом "Водно-болотні угіддя – на користь людям і природі".
У цей день у м. Рамсар (Іран) у 1971 році було підписано міжнародну угоду – Конвенцію з водно-болотних угідь міжнародного значення. Україна також є однією зі сторін Рамсарської конвенції. Наразі мережа водно-болотних угідь міжнародного значення у нашій країні нараховує 50 територій, захист та відновлення яких є запорукою збереження біорізноманіття, оскільки близько 40 % усіх відомих людству видів рослин та тварин оселяються саме у водно-болотних угіддях.
Вони є важливим джерелом живлення для риб, місцем для нересту, нагулу і зимівлі місцевих видів риб, а також міграційним шляхом, від якого залежать популяції водних біоресурсів як в межах угіддя, так і поза його межами.
Водно-болотні угіддя – найцінніша екосистема, ресурси якої людство використовує для задоволення питних потреб і ведення сільського господарства, риболовлі і аквакультури, зокрема, більше двох третин світового улову риби пов'язані зі здоровим станом водно-болотних угідь
Гра‑пантоміма "Хто‑хто на водоймах живе?": дитина та дорослий по черзі зображають якогось мешканця водойм, інші відгадують, що це за тварина, визначають, чи може вона жити біля водойм чи у водоймах.
Вистава‑імпровізація "Пригода на морі": діти придумують сюжет, розігрують його з "артистами"‑іграшками та декораціями, які виготовили власноруч з природного матеріалу або деталей конструктора.
Далі будемо вправляти дітей у відмінюванні іменників (качка, каченя, кладка) в однині та множині, у правильному узгодженні числівника з іменником, вчити складати поширені речення; розвивати уважність, кмітливість.
Настав час прогулянки. Будьте обережні, не нехтуйте сигналами повітряної тривоги.
Спостереження за станом погоди.
Мета: пояснити лексичне значення слова лютий; сформувати у дітей уявлення про зміни в стані неживої природи цієї пори; розвивати спостережливість, допитливість, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття.
Зміст спостереження:
Прочитайте дітям вірш Марії Познанської «Лютий».
Хоч він і лютий, та дарма
Він все одно хороший, друзі:
У ньому йде від нас зима
Квітнуть котики у лузі.
Вже промінь сонечка ясний
Всміхається із високості.
Ми в лютому ждемо весни
От-от вона прибуде в гості.
Запитання: Про який місяць ви дізналися? Де знаходиться сонце? Чому воно вже піднялося вище? Чи гріє лютневе сонце? Визначте висоту сонцестояння відносно найвищого дерева. Якими є прикмети цього місяця? Звідки його назва?
Лютий – назва походить від слова лютень, бо місяць має суровий, неласкавий «норов», тобто характер. У народі він має ще такі назви: сніжень, крутень, бокогрій, криводоріг, зимобор, межень.
Після денного сну – гімнастика пробудження.
Комплекс гімнастики пробудження «Зайчики» (триватиме з 01.02. по 15.02.2023)
1. «Зайчику біленький, потягнись!». Піднімання рук через сторони вгору. В.п.: стоячи біля ліжка, руки вздовж тулуба. 1,2 – руки вгору, підняти голову вгору, піднятись на носках; 3,4 – в.п. Повторити 4 рази.
2. «Зайчику, повернись!». Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1,3 – поворот тулуба вправо, 2, 4 – в.п. Те саме вліво. Повторити 4 рази.
3. «Зайчику, поклонись!». Нахили тулуба вперед. В.п.: те саме. 1,3 – нахил тулуба; 2,4 – в.п. Повторити 4 рази.
4. «Зайчику, роздивись!» Нахили тулуба в сторони. В.п.: те саме. 1,3 – нахил тулуба; 2,4 – в.п. Повторити 4 рази.
5. «Зайчику, пострибай!». Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 6 – стрибки; ходьба; 7-12 – стрибки. Повторити 2 рази.
Ходьба, вправи на відновлення дихання з рухами рук (35с).
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар