пʼятниця, 13 січня 2023 р.

    ВЗИМКУ НА ПРОГУЛЯНЦІ

   Доброго ранку, малята і шановні батьки! 

    Сьогодні будемо вчити дітей відповідати на запитання, складати розповіді з 2 – 3 речень за змістом картини; збагачувати словник словами, що означають назву зимових явищ, учити добирати синоніми та антоніми; закріпимо вміння утворювати іменники за допомогою зменшувальних суфіксів, виховувати любов до природи.


   Поговоріть з дітьми про зиму. Запропонуйте розглянути картину "Взимку на прогулянці". Дорослий: "Подивіться на картину. Розкажіть, де лежить сніг,я кого він кольору. Як одягнені діти взимку? Що роблять діти взимку на прогулянці?"
   Потім дорослий складає розповідь за змістом картини: "Настала зима. Випало багато снігу. Вся земля, дерева, будинки вкрилися білим пухнастим снігом. Надворі холодно. Подивись, як діти тепло одягнені – в пальтах, валянках, шапках, рукавичках. Дітям узимку дуже весело. Вони приходять на майданчик погуляти. Покататися на санчатах, лижах, зліпити сніговита. Ось на дереві сидить білочка. Їй узимку не холодно, в неї тепла шубка. Коли вона з`являється на майданчику, діти охоче спостерігають за нею".
   Проведіть гру: "Зима холодна. А ще яка? (Сніжна, тепла, морозна, красива, гарна) Сніг білий, а ще який? (Блискучий, холодний, м`який, пухнастий) Зимою холодно, а влітку? 
(Тепло) Надворі сніг сухий, а в хаті? (Мокрий)
   Дорослий: "Як можна сказати про зиму? (Зимонька) А про сніг? (Сніжок, сніжочок) 
Сонце? (Сонечко) Сани? (Санчата, санки, саночки) Рукавиці?" (Рукавички)
   Прочитайте знайомий дітям вірш Грицька Бойка "Морозець":
   Морозець, морозець!
   Не щипай за щічки.
   Теплі валянки у нас.
   Шубки й рукавички.
   Морозець, морозець!
   Плещемо в долоні.
   У дівчаток і хлоп'ят
   Носики червоні.

    На сьогодні це всі завдання. До зустрічі на наступному тижні.

Немає коментарів:

Дописати коментар