ВЗИМКУ НА ПРОГУЛЯНЦІ
Доброго ранку,
малята і шановні батьки!
Сьогодні будемо вчити дітей відповідати на
запитання, складати розповіді з 2 – 3 речень за змістом картини; збагачувати
словник словами, що означають назву зимових явищ, учити добирати синоніми та
антоніми; закріпимо вміння утворювати іменники за допомогою зменшувальних
суфіксів, виховувати любов до природи.
Поговоріть з дітьми про зиму. Запропонуйте розглянути картину "Взимку на прогулянці". Дорослий: "Подивіться на картину. Розкажіть, де лежить сніг,я кого він кольору. Як одягнені діти взимку? Що роблять діти взимку на прогулянці?"
Потім дорослий складає розповідь за змістом картини: "Настала зима. Випало багато снігу. Вся земля, дерева, будинки вкрилися білим пухнастим снігом. Надворі холодно. Подивись, як діти тепло одягнені – в пальтах, валянках, шапках, рукавичках. Дітям узимку дуже весело. Вони приходять на майданчик погуляти. Покататися на санчатах, лижах, зліпити сніговита. Ось на дереві сидить білочка. Їй узимку не холодно, в неї тепла шубка. Коли вона з`являється на майданчику, діти охоче спостерігають за нею".
Проведіть гру: "Зима холодна. А ще яка? (Сніжна, тепла, морозна, красива, гарна) Сніг білий, а ще який? (Блискучий, холодний, м`який, пухнастий) Зимою холодно, а влітку?
(Тепло) Надворі сніг сухий, а в хаті? (Мокрий)
Дорослий: "Як можна сказати про зиму? (Зимонька) А про сніг? (Сніжок, сніжочок)
Сонце? (Сонечко) Сани? (Санчата, санки, саночки) Рукавиці?" (Рукавички)
Прочитайте знайомий дітям вірш Грицька Бойка "Морозець":
Морозець, морозець!
Не щипай за щічки.
Теплі валянки у нас.
Шубки й рукавички.
Морозець, морозець!
Плещемо в долоні.
У дівчаток і хлоп'ят
Носики червоні.
На сьогодні це всі завдання. До зустрічі на наступному тижні.
Немає коментарів:
Дописати коментар