четвер, 15 грудня 2022 р.

    МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ЧАЮ

    Доброго ранку, шановні батьки та діти! Сподіваюсь, що ви знаходитесь в безпеці і у вас все добре.   Сьогодні пропоную почати наш день з ранкової гімнастики з іграшками.

   А ви знаєте, що ідея відзначати "День чаю" літала в повітрі багато років, але лише після обговорення на всесвітніх громадських форумах (англ. World Social Forum) в індійському Мумбаї і бразильському Порту-Алегрі (в особі Центру Освіти та Спілкування (англ. Centre for Education and Communication)), в 2004 і 2005 році відповідно, дата 15 грудня стала називатися "Міжнародний день чаю".
   Метою проведення "Міжнародного дня чаю" було заявлено привернення уваги суспільства і політиків до проблем продажу чаю, положенню працівників чайних виробництв, складнощам, що виникають в невеликих виробників в боротьбі з великими корпораціями, а також популяризація цього напою у світі. Мабуть, тому, що цілі свята несуть значну соціальну і економічну складову, дата пала на 15 грудня, що прозоро вказує, що чайна галузь змушена боротися з безліччю проблем, які потрібно вирішувати зараз, щоб це не призвело до подій, аналогічних тим, що відбулися 16 грудня 1773. Також 15 грудня була прийнята "Світова Декларація Прав працівників чайної індустрії".
   Найбільш широко святкування "Міжнародного дня чаю" проходить в Індії і Шрі-Ланці, однак і такі країни, як Бангладеш, Непал, В’єтнам, Індонезія, Кенія, Малайзія, Уганда і Танзанія, будучи провідними світовими сільгоспвиробниками чаю, не залишаються байдужими до цього свята.

   До чаю дуже смакує печиво. Зліпимо із солоного тіста "Частування для ляльок". Нам знадобиться солоне тісто, дощечка для ліплення, штампи, серветка.
   Під час ліплення викличемо  у дітей інтерес до процесу і результату ліплення; будемо вчити розплющувати кулясту форму, прикрашати виріб за допомогою штампа, акуратно користуватися тістом; розвивати увагу, пам'ять, виховувати доброзичливість.
   Тож дивіться уважно і виконуйте вказівки. Я впевнена, що ви впораєтесь.


   Молодці! Я знаю, що у вас вийшло дуже гарне печиво, тож чекаю на ваші роботи!

   Займемось фізкультурою.
   Ознайомимо дітей з виконанням стрибка в довжину з місця через мотузку; закріпимо навички бігу по обмеженій площі опори; будемо розвивати вміння орієнтуватися у просторі, координацію рухів, спритність, уяву; виховувати уважність.
   Інвентар: іграшки, 2 скакалки, мотузка
   Підготовча частина:
   Ходьба зі зміною темпу (30с).
   Біг у середньому темпі (25с). Стежте за поставою та диханням дітей.
   Ходьба (20с).
   Комплекс загально - розвиваючих вправ з іграшками. Стежте , щоб діти якомога точніше виконували рухи.
   Основна частина: 
   Біг між двома скакалками, покладеними паралельно одна одній (відстань 25с). Дитина пробігає по доріжці, не опускаючи голови. Повторити 4 рази.
   Стрибки у довжину з місця через мотузок, покладений на килим, два рази підряд (в один бік, обернутись – і в інший бік). Перед стрибком зігнути ноги в колінах. Діти повинні енергійно відштовхуватись водночас обома ногами. Повторити 6 разів.
   Рухлива гра "Конячки".
   Мета: удосконалювати ходьбу, біг та вміння узгоджувати свої рухи.
   Інвентар: "віжки".
   Хід гри: Дорослий зображує конячку, дитина - візника. "Візник" запрягає "конячку" (надіває на неї віжки). "Конячка" біжить, куди їй вказує "візник".
   Після повернення додому "візник годує та чистить конячку". Потім дорослий і дитина міняються ролями і знов вирушають у дорогу.
   Вказівки до гри. Під час гри пропонувати "конячкам" їхати повільно або швидко і в різних напрямах. Повторити 4 рази.
   Заключна частина:   
   Ходьба у повільному темпі на носках (25с). Звернути особливу увагу на дихання.
  
   Запрошую на вечірню прогулянку.
   Спостереження за небом і зірками.
   Мета: поглибити знання дітей про стан неба у вечірній час, про зірки; розвивати 
спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття. 
   Загадайте дітям загадку:
   Розісланий килим, розкиданий горох,
   Ні килима не підняти, ні гороху не зібрати. (Небо і зорі)
   Задайте дітям запитання: В який період доби з`являються зорі на небі? Якого кольору нічне небо? Якими є зірки за кольором? Скільки їх на небі? Чи можна їх полічити? На що схожі зірки? Які почуття викликає в вас зоряне небо?
   Під час прогулянки розкажіть дітям про зорі: "Кожна зірка, вважають вчені,  - це окрема планета. Зорі входять до складу сузір’їв, які теж мають свою назву, наприклад: Чумацький Шлях, Велика і Мала Ведмедиця, сузір’я Рака, Скорпіона, Діви. У давні часи замість  компаса люди орієнтувались за зорями. Вважається, за зорями можна визначити характер, долю, людини".
   Про зірки в народі кажуть: коштовні камінці, дрібний порох, золотий пісок.

   На сьогодні це всі завдання. Дякую за співпрацю, шановні батьки. До завтра.

Немає коментарів:

Дописати коментар