У СВІТІ МАТЕМАТИКИ
Доброго ранку шановні батьки та діти! Маю надію, що у Вас все добре і Ви знаходитесь в безпеці! Пропоную як завжди розпочати свій ранок з гімнастики з іграшками! Прокинулися? А тепер до роботи!
Сьогодні будемо формувати в дітей поняття «більше», «менше», вчити
порівнювати дві множини накладанням, встановлювати взаємно однозначну
відповідність між їх елементами.
Впорались? Молодці!
Всі справи зроблені. Пора на прогулянку. На прогулянку візьміть з собою шматочки хліба та погодуйте птахів. Вони дуже потребують нашої з вами допомоги. Нагадую, не нехтуйте сигналом повітряної тривоги. Дотримуйтесь правил безпеки.
Мета: поглибити знання дітей про ворон ,сформувати уявлення про спосіб життя та живлення; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до птахів.
Під час спостереження за воронами прочитайте дітям вірш Геннадія Літневського «Ворона».
Що ворона поробляє?
Третій день казки читає
І каркоче тишком – нишком:
— Це якась погана книжка!
Все про вовка, про лисицю,
Про кота, про рукавицю,
Навіть є про жабу трошки.
Є ще про Котигорошка.
Про змія, що літає...
Лиш про мене тут немає.
Запитання: Що ворона поробляє? Чому вона каркає? Яку ще назву має пташка?
А яку казку про ворону знаєте ви? Спробуйте придумати казку самостійно. В кого вийшла краща казка у дітей чи батьків?
Немає коментарів:
Дописати коментар