понеділок, 12 грудня 2022 р.

 ДЕРЕВА ВЗИМКУ

   Доброго ранку, мої любі малюки та батьки! Я дуже рада нашій зустрічі! Як ваші справи? Сподіваюсь, у вас все добре. Ранкову гімнатику малюки з іграшками вже зробили?

   Визирніть в віконце, сьогодні зранку дощик.
   Спостереження за дощем.
   Мета: сформувати у дітей поняття про дощ як один із видів опадів; ознайомити з його особливос-тями залежно від пори року; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття.
   Прочитайте дітям вірш Галини Малик «Неслухняний дощик».
Казала мама — Дощиха
Молодому Дощу — синочку:
— Посидь-но хвилинку тихо,
Пошию тобі сорочку.
Та поки знайшла хмаринку,
Сорочку з неї пошила,
То неслухняна дитина
І сліду вже не лишила.
А за порогом Хуга
Погналась за Дощиком слідом —
Замерз без сорочки Дощик
І випав на землю снігом.
   Запитання: Що казала мама – Дощиха малому Дощику – синочку? Із чого вона пошила сорочку? Чи знадобилась сорочка синові? Хто погнався за Дощиком? Де він подівся? Чому замерз Дощик і ви-пав снігом? 

   Загадайте дітям загадки:
   Стало біло навкруги —
   Я розтрушую сніги,
   Наганяю холоди,
   Води сковую в льоди,
   В дружбі з дітьми я всіма.
   Здогадались? Я — .... (Зима)

   Я падаю на ваши хати.
   Я білий - білий, волохатий.
   Приліпаю вам до ніг
   І називаюсь просто.... (Сніг)

   Прочитайте дітям уривки з віршів "Зима прийшла" Олени Ерато, "Усі дерева в інеї" Анатолія Камінчука, вірш "Навкруги казкові шати" Вадима Скомаровського:

   Мороз з зимою посварились:
   - "Ми з тобою забарились!".
   І мерщій вже працювати -
   Землю снігом укривати.

   Усі дерева в інеї —
   У білому, у синьому.

   Навкруги казкові шати –
   Сиве плетиво гілок.
   Спробуй зразу відгадати,
   Де тут в’яз, а де дубок.
   Де калина, де шипшина,
   Де черешенька мала?
   Все зима запорошила,
   Запушила, замела.

   От і ми з вами намалюємо сьогодні "Дерево" в гарному зимовому вбранні. Для малювання нам знадобиться блакитний аркуш паперу, гуашева фарба коричневого і білого кольору, баночка з водою, пензлик, вушна паличка.


  Впевнена, що ви намалювали дуже гарне дерево в зимовому вбранні. З нетерпінням чекаю на ваші чудові зимові дерева.

   Пора розім’ятись і зайнятись фізкультурою.
   Будемо навчатися прокочувати м’яч однією рукою по підлозі; розвивати спритність, окомір, рівновагу, координацію рухів, увагу; закріпимо навички ходьби по обмеженій площі опори; виховувати любов до занять фізкультурою.
   Інвентар: іграшки, 2 скакалки, м’яч,
   Ходьба у середньому темпі на носках (40с). Стежте за поставою, технікою виконання.
   Біг у середньому темпі, ходьба (40с).
   Комплекс загальнорозвиваючих вправ з іграшками.
   Ходьба між двома скакалками, покладеними паралельно одна одній (відстань 25с). Повторити 4 рази. Під час ходьби руки тримати на поясі. Слідкуйте, щоб діти не опускали голову.
   Прокочування м’яча по підлозі однією рукою, напівприсівши між двома мотузками. Напівприсядьте з дітьми один проти одного на відстані (1 – 1,5м). Повторити 12 разів. Повторювати по 2 рази кожною рукою.
   Рухлива гра «Біжіть до прапорця»
   Мета: удосконалювати ходьбу та біг, виховувати увагу та вчити орієнтуватися в просторі.
   Інвентар: прапорці двох кольорів.
   Хід гри:
   У дорослого два прапорці – синього та зеленого кольору. Дитина отримує по черзі зелений чи синій прапорець. За вказівкою дорослого: «Йди гуляти!», гуляє по кімнаті. Дорослий підіймає прапорець говорить: «Раз, два, три, скоріше до прапорця біжи!». Якщо прапорець того самого кольору, що у дорослого, то дитина підбігає до дорослого, підіймає прапорець вгору і маше ним. Гра повторюється 3 рази.
   Вказівки до гри. Після кількох повторень гри прапорці можна перекладати з однієї руки в другу. Щоб діти були уважними, ставали то справа, то зліва.
   Ходьба у повільному темпі на носках з підніманням рук угору (20с). Особлива увага – на дихання.
  
   Інформація для батьків «Як допомагати дітям у замкненому просторі»

   Всі справи зроблені. До зустрічі!


Немає коментарів:

Дописати коментар