ДЕРЕВА ВЗИМКУ
Доброго ранку, мої любі малюки та батьки! Я дуже рада нашій зустрічі! Як ваші справи? Сподіваюсь, у вас все добре. Ранкову гімнатику малюки з іграшками вже зробили?
Визирніть в віконце, сьогодні зранку дощик.
Спостереження за дощем.
Мета: сформувати у
дітей поняття про дощ як один із видів опадів; ознайомити з його особливос-тями
залежно від пори року; розвивати спостережливість; виховувати естетичні
почуття.
Прочитайте дітям вірш Галини Малик «Неслухняний дощик».
Казала мама — Дощиха
Молодому Дощу —
синочку:
— Посидь-но хвилинку
тихо,
Пошию тобі сорочку.
Та поки знайшла
хмаринку,
Сорочку з неї пошила,
То неслухняна дитина
І сліду вже не
лишила.
А за порогом Хуга
Погналась за Дощиком
слідом —
Замерз без сорочки
Дощик
І випав на землю снігом.
Запитання: Що казала мама –
Дощиха малому Дощику – синочку? Із чого вона пошила сорочку? Чи знадобилась
сорочка синові? Хто погнався за Дощиком? Де він подівся? Чому замерз Дощик і
ви-пав снігом?
Загадайте дітям загадки:
Стало біло навкруги —
Я розтрушую сніги,
Наганяю холоди,
Води сковую в льоди,
В дружбі з дітьми я всіма.
Здогадались? Я — .... (Зима)
Я падаю на ваши хати.
Я білий - білий, волохатий.
Приліпаю вам до ніг
І називаюсь просто.... (Сніг)
Прочитайте дітям уривки з віршів "Зима прийшла" Олени Ерато, "Усі дерева в інеї" Анатолія Камінчука, вірш "Навкруги казкові шати" Вадима Скомаровського:
Мороз з зимою посварились:
- "Ми з тобою забарились!".
І мерщій вже працювати -
Землю снігом укривати.
Усі дерева в інеї —
У білому, у синьому.
Навкруги казкові шати –
Сиве плетиво гілок.
Спробуй зразу відгадати,
Де тут в’яз, а де дубок.
Де калина, де шипшина,
Де черешенька мала?
Все зима запорошила,
Запушила, замела.
От і ми з вами намалюємо сьогодні "Дерево" в гарному зимовому вбранні. Для малювання нам знадобиться блакитний аркуш паперу, гуашева фарба коричневого і білого кольору, баночка з водою, пензлик, вушна паличка.
Впевнена, що ви намалювали дуже гарне дерево в зимовому вбранні. З нетерпінням
чекаю на ваші чудові зимові дерева.
Пора розім’ятись і зайнятись фізкультурою.
Будемо навчатися прокочувати м’яч однією рукою по підлозі; розвивати спритність, окомір, рівновагу, координацію рухів, увагу; закріпимо навички ходьби по обмеженій площі опори; виховувати любов до занять фізкультурою.
Інвентар: іграшки, 2 скакалки, м’яч,
Ходьба у середньому темпі на носках (40с). Стежте за поставою, технікою виконання.
Біг у середньому темпі, ходьба (40с).
Комплекс загальнорозвиваючих вправ з іграшками.
Ходьба між двома скакалками, покладеними паралельно одна одній (відстань 25с). Повторити 4 рази. Під час ходьби руки тримати на поясі. Слідкуйте, щоб діти не опускали голову.
Прокочування м’яча по підлозі однією рукою, напівприсівши між двома мотузками. Напівприсядьте з дітьми один проти одного на відстані (1 – 1,5м). Повторити 12 разів. Повторювати по 2 рази кожною рукою.
Рухлива гра «Біжіть до прапорця»
Мета: удосконалювати ходьбу та біг, виховувати увагу та вчити орієнтуватися в просторі.
Інвентар: прапорці двох кольорів.
Хід гри:
У дорослого два прапорці – синього та зеленого кольору. Дитина отримує по черзі зелений чи синій прапорець. За вказівкою дорослого: «Йди гуляти!», гуляє по кімнаті. Дорослий підіймає прапорець говорить: «Раз, два, три, скоріше до прапорця біжи!». Якщо прапорець того самого кольору, що у дорослого, то дитина підбігає до дорослого, підіймає прапорець вгору і маше ним. Гра повторюється 3 рази.
Вказівки до гри. Після кількох повторень гри прапорці можна перекладати з однієї руки в другу. Щоб діти були уважними, ставали то справа, то зліва.
Ходьба у повільному темпі на носках з підніманням рук угору (20с). Особлива увага – на дихання.
Інформація для
батьків «Як допомагати дітям у замкненому просторі»
Всі справи зроблені. До зустрічі!
Немає коментарів:
Дописати коментар