понеділок, 31 жовтня 2022 р.

 ОБОВ`ЯЗКИ ЧЛЕНІВ РОДИНИ

   Вітаю Вас шановні батьки і любі малята! Як Ви себе почуваєте? У Вас все гаразд? Сподіваюся, що так! Дуже рада нашій зустрічі! Як завжди ранок почніть з ранкової гімнастики "Веселі промінці".

   Сьогодні уточнимо уявлення малюків про те, що в родині всі люди пов`язані взаємною любов`ю та відповідальністю, кожен дбає про добробут та затишок в оселі; будемо учити дітей зважати на свої обов`язки в сім`ї і серьозно ставитися до них; виховувати працелюбність.

   Проведіть з дітьми бесіду "У родині всі працюють". Мабуть не знайдеться  такої родини, у якій би дорослі та діти не дбали, не піклувалися про свій дім та одне  про одного. Адже всім приємно жити в чистій та затишній оселі, добре харчуватися, носити гарний та зручний одяг. А ще треба, щоб вдома все начиння та побутова техніка працювала бездоганно. Задайте дітям запитання: Як ти гадаєш, чи вдалося б це нам, якби ми не докладали до цього зусиль? (Ні) Саме тому кожен член родини зазвичай має свої обов`язки, свої трудові справи. Дорослі працюють не тільки на роботі, але й удома. А що ж малята мають робити, щоб мамі, татові, бабуся та дідусеві було легше впоратися зі своїми справами? (Потрібно допомагати їм) 
   Дуже добре, якщо малюк, прокинувшись уранці, не завдає дорослим зайвого клопоту, не відволікає їх від важливого діла своїми примхами та вередуваннями, а може впоратись зу своїми проблемами сам. Задайте дітям запитання: Що ти вже вмієш робити сам, без допомоги дорослих? (Вмиватися, одягатися та роздягатися, взуватися, їсти, прибирати посуд, іграшки, гратися). Запропонуйте дітям показати, як вони це роблять.

   Прочитайте дітям вірш Г.Бойка "Я вже велика дівчинка"
Мене мама, як маленьку, умивала,
І щоранку дві косички заплітала.
Заплітала мені мама дві косички,
Надягала черевички, рукавички.
А тапер скажу я мамі, що такою
Вже не хочу бути більше я малою.
Сама буду я щоранку умиватись, 
Заплітатись, узуватись, одягатись.
Ще й найменшенькому братику Андрію
Черевички узувати я зумію. 
   Задайте запитання за змістом вірша: Розкажіть, як мама піклувалася про свою донечку, коли та була маленькою. Що вирішила зробити дівчинка, коли вона підросте? Чи можна сказати, що дівчинка стала помічницею для мами? У чому допомагала мамі  її донька? 

   А тепер нам знадобиться Ваша допомога, шановні батьки. Пеш ніж малята почнуть малювати, підготуйте, будь ласка, аркуш паперу із зображеним на ньому деревом без листя, ватні палички, гуашеві фарби.
   Пропоную намалювати "Осіннє дерево". Тож слухайте пояснення та дивіться уважно.



   Сподіваюсь, що у Вас вийшло чудове дерево. Буду чекати на Ваші малюнки!
   А тепер час відпочинку та прогулянки.
   Спостереження за птахами.
   Мета: вчити дітей розрізняти птахів за зовнішніми ознаками та поведінкою; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати ставлення до птахів.
   Чому так говорять?
  • Горобці купаються – буде дощ.
  • Ворони літають зграями, кричать – на негоду. 
   Перевірте народні прикмети.
   Загадайте дітям загадку:
      Бідовий хлопчина
      В теплій сорочині
      По дворах стрибає
      Крихти підбирає. (Горобець)
   
Корисна інформація для батьків "Рекомендації МОЗ з психологічної допомоги" 

   На все добре. До побачення, шановні батьки та малята. 

   На жаль, у звязку з ситуацією, що склалася, я вимушена прервати освітній процес на невизначений термін.

Немає коментарів:

Дописати коментар