МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ БЕЗ ПАПЕРУ
Доброго ранку, любі діти та батьки! Ви в безпеці? У Вас все гаразд? Малюки прокинулись, зробили ранкову гімнастику "Веселі промінці", поснідали та почистили зубки? Тож спочатку корисна інформація:
День без паперу — це відмінний привід поділитися досвідом у використанні безпаперових технологій і скорочення нераціонального витрату паперу. "Навчимося раціонально використовувати папір!" — така основна теза міжнародної "безпаперовій" кампанії. В цей день провідні компанії з різних областей економіки об’єднуються для того, щоб поділитися особистим досвідом скорочення нераціонального витрату паперу і провести власні акції підтримки. Мета Міжнародного дня без паперу (World Paper Free Day) — показати на реальних прикладах, як і за допомогою яких технологій кожна організація може внести свій вклад у збереження природних ресурсів.
Але перша і головна мета скорочення використання паперу – це допомога природі. Щоб переконатися в її необхідності, зверніть увагу на дані Асоціації з питань Управління Інформацією і Зображеннями: економія чи переробка тонни паперу дозволяє «врятувати» 17 дерев, 26000 літрів води, 3 кубічних метра землі, 240 літрів пального і 4000 кВт/год електрики.
Дім Дімичу задали написати твір про те, як потрібно берегти природу. Нолик викликається йому допомогти. У них з'являється багато цікавих ідей - але виявляється, починати треба з малого: не витрачати даремно папір! Адже заради нього доводиться рубати дерева!
Дайте відповіді на запитання:
Чому не можна залишати після себе сміття у лісі?
Чи можна тваринам їсту ту їжу, яку залишила після себе людина?
Тварини п`ють воду зі струмків та річок, а люди інколи зливають у воду різні отруйні та небезпечні для життя тварин речовини. Тому не тільки тварини, а всі живі істоти, які мешкають в лісі, в водоймі можуть отруїтися. Чи можна це робити?
Ви зрозуміти, чому треба берегти природу?
Ви зрозуміти, чому треба берегти природу?
Настав час йти на прогулянку.
Спостереження за горобцями та воронами
Мета: вчити дітей розрізняти птахів за зовнішніми ознаками та поведінкою;
розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати ставлення до птахів.
Прочитайте дітям скоромовку та спробуйте разом з дітьми її промовити у різних темпах:
Ворон і ворона-каркарона проворонили сир.
А худеньке вороненятко помирило маму й татка: повернуло сир.
В кого вийшло краще?
Запитайте у дітей: Чи є такі пташки на
нашому майданчику? Якого кольору у них пір`я? Якої
величини пташки порівняно з горобцями? Як вони рухаються? Де живуть? Як і чим
живляться? Хто цвірінькає, а хто каркає? Чия пісня більше до вподоби? Нехай діти спробують відтворити пісеньку горобця і ворони. Ну, як вийшло?
На сьогодні вся інформація. Дякую за допомогу і розуміння! До зустрічі на наступному тижні! Вдалих вихідних!
Немає коментарів:
Дописати коментар