четвер, 1 грудня 2022 р.

ЗДРАСТУЙ, ЗИМОНЬКО!

   Доброго ранку, шановні батьки і любі малята! Маю надію, що Ви в безпеці і у Вас все добре! Вітаю з першим днем зими!
   Ну що, Ви прокинулись, малята? То будемо разом робити ранкову гімнастику. Готові? Почали!
   Комплекс ранкової гімнастики з іграшками (триватиме з 01.12 по 15 12):
   Ходьба у середньому темпі. (25 с)
   Ходьба на зовнішньому боці стопи. (20 с)
   Біг  у  середньому  темпі, ходьба. (25 с)
   Комплекс  загальнорозвиваючих  вправ:
1. «Іграшки вітаються». Нахили голови вперед. Вихідне положення: о.с., руки на поясі, іграшки на підлозі. 1 – нахилити голову вперед, 2 - в.п. Повторити 4 рази.
2. «Іграшки радіють». Піднімання рук уперед, угору. В.п.: о.с., руки з іграшками    внизу. 1,3 – руки вперед, 2 – руки вгору, 4 - в.п. Повторити 4 рази.
3. «Іграшки гойдаються». Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руками тримати іграшки 
на голові. 1 – нахилити тулуб вправо, 2 – в. п., 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
4. «Іграшки граються». Присідання. В.п.: п’яти разом, носки нарізно, руки з    іграшками внизу. 1,3 – присісти, руки виставити вперед, 2, 4 – в.п. Повторити 4 рази.
5. «Іграшки стрибають». Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: о.с., руки з іграшками перед грудьми. 1 – 3 – стрибки, ходьба, 4 – 6 – стрибки. Повторити 2 рази.
   Ходьба у повільному темпі для відновлення дихання. (25 с)
   А тепер хутенько вмиватись та чистити зуби!
   
   Загадайте дітям загадку:
   Захопився майстер ділом,
   — Все фарбує тільки білим.
   Що ж лишається робити?
   Фарби іншої нема.
   Відгадали, любі діти,
   Хто малює так? (Зима)
   А Ви знаєте, як називається перший місяць зими? Як цей місяць називають в народі?
   Грудень — перший місяць зими. Назва пов’язана зі станом доріг після листопадових дощів: дороги вкрилися грудками мерзлого ґрунту. Народні назви грудня: студень, студенець, хмурень, підбериха, молода зима, санна колія.

   Разом з «Малятами – дошкільнятами» познайомимося з ознаками зими, зимовими явищами, будемо розвивати мислення, спостережливість; виховувати естетичні почуття.


   Задайте дітям запитання: Про яку пору року йдеться? Які ознаки зими?

   Попереду фізкультура. Під час заняття фізкультурою витрачається багато енергії. Потрібно перекусити.

   Зліпимо «Бублики». Будемо вчитися ділити шматок тіста на багато частин, скріплювати валикоподібну форму у кільце, виховувати акуратність у роботі; закріпимо вміння розкачувати шматочки між долонями; викличемо бажання ліпити. 


   Дуже гарні та смачні бублички вийшли. Перекусили?

   Займемося фізкультурою.
   Закріпимо навички ходьби з переступанням через предмети та повзання на колінах з упором на руки; будемо розвивати вміння орієнтуватися на місцевості, координацію рухів, рівновагу, увагу, реакцію на сигнал дорослого; виховувати інтерес до фізичних ігор.
   Інвентар: іграшки, 6 гімнастичних палиць, 12 кубів, дуга.
   Запрошую «В гості до ведмедика».
   Ходьба в середньому темпі та із зовнішнього боку стоп, як клишоногий ведмедик, руки на поясі (40с). Біг у середньому темпі (20с), ходьба.
   Комплекс  загальнорозвиваючих  вправ з іграшками.
   Ходьба з переступанням через гімнастичні палиці, покладені на 2 куби (6 перешкод на відстані кроку одна від одної). Повторити 5 разів.
   Пролізання під дугою на колінах з упором на руки (до ведмедика в барліг). Повторити 6 разів.
   Рухлива гра «Біжіть до ведмедика!»
   Мета: удосконалювати вміння виконувати рух за сигналом і біг по прямій;  виховувати увагу, вчити орієнтуватися в просторі.
   Хід гри: Дитина стоїть за 8 м від дорослого. На слова: «Софія (ім`я дитини), біжи до ведмедика!». Дитина біжить, а дорослий зустрічає її з простягнутими руками і каже: «Прибігла! Ну, тепер біжи назад!». Дитина біжить на своє місце. Гра повторюється 3 рази.
   Ходьба у повільному темпі, «як ведмедик» (35с).
   
   Пора на прогулянку. Під час прогулянки будьте обережні, не ігноруйте сигнали повітряної тривоги.
   Спостереження за горобцями.
   Мета: вчити дітей розрізняти птахів за зовнішніми ознаками та поведінкою; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати дбайливе ставлення до птахів.
   Під час прогулянки поспостерігайте за горобцями та розкажіть цікаву казочку М. Слабошпицького «Горобці»:
   «Горобчика звали Цінь-Цвірінь. Він був найбільшим співуном з усіх горобців. Ніколи не журився, хоч у нього було нелегке життя. Інший на його місці давно сумував би над своєю долею. А він у найколючіші морози дзвінко висвистував, що настане красне літечко, скрізь буде повно зернин і крихт, і їх вистачить усій горобиній родині. Цінь-Цвірінь веселив усіх горобців. Їм теж ніколи було журитися над своєю долею. Вони літали довкола Цінь-Цвіріня й підспівували йому».

   Задайте дітям запитання: Чому горобчик мав таке цікаве ім’я? Чи можна назвати горобчика оптимістом? Про що він мріяв? Чи збулася мрія Цінь-Цвіріня?

  Після прогулянки – обід і денний сон. Денний сон дуже корисний для дошкільнят.

   Після сну -  гімнастика пробудження «Привітання» (триватиме з 01.12 по 15 12). Вправи виконуються біля ліжка.
1. «Добридень, сонечко!». Потягування. В.п.: ноги  злегка  розставлені, руки на  поясі. 1 - потягнутися, показати  сонечку  руки, подивитись  вгору; 2 – в.п. Повторити 4 рази.   
2. «Добридень, ручки!». Піднімання  рук через сторони  вперед. В.п.: ноги  злегка  розставлені, руки  за  спиною.1 – підняти  руки через  сторони  вперед; 2 – в.п. Повторити 4 рази.       
3. «Добридень, іграшки!». Повороти  тулуба в  сторони. В.п.: ноги  трохи  розставлені, руки  на  поясі.1 – повернутися  вправо, плеснути  в  долоні перед собою; 2 – в.п. 3,4 –те саме вліво. Повторити 4 рази.          
4. «Добридень, доріжко!». Стрибки, що чергуються  з  ходьбою. В.п.: о.с., руки  на  поясі. 1 – 6 – стрибки, ходьба, ще  6  стрибків. 
5. Ходьба, вправи  на  відновлення  дихання. (25 с) 

   На сьогодні це всі цікавінки, завтра ще багато цікавого та корисного! До зустрічі!


Немає коментарів:

Дописати коментар