четвер, 27 жовтня 2022 р.

 ДАРУНКИ З ГОРОДУ

   Доброго ранку! Чи все у Вас добре? Ви готові до співпраці? Продовжуємо нашу спільну роботу. Починаємо день з зарядки "Веселі промінці".

   Сьогодні будемо збагачувати уявлення малят про овочі, які вирощують у нашому краї; закріпимо знання про зовнішній вигляд, форму, особливості; виховувти пошану до людей сільськогосподарської праці, бажання посильно допомагати їм.  
   Проведіть з дітьми бесіду "Чому щедрий наш город?": "Якою порою ми називаємо осінь? (Золотою, чарівною) А ще ми її називаємо щедрою, кажемо: "Осінь-господарочка". Дарує нам осінь овочі, фрукти, зерно. Але як ви гадаєте, чи була б осіння пора такою щедрою та багатою, якби люди нічого не робили для цього? (Ні) Правильно. Тому щоб гарний урожай восени зібрати, треба протягом весни  й усього літа добре... Що робити? (Працювати)
   Усюди вистачає роботи тим, хто вирощує врожай. Але, мабуть, найбільше клопотів дістається тим, хто працює на городі. Що ми вирощуємо на городах? (Овочі) Що ж потрібно робити для того, щоб нині, восени, мати на столі овочі?
   А хто протягом весни й літа дбає, той і врожай восени має. скажіть, малята, чи доводилося комусь із вас бачити, як дорослі працюють на городі? А хто з вас допомагав їм. Розкажіть, як ви це робили.
   Подивіться, який урожай різних овочів зібрався. Які овочі ви тут бачите? Назвіть їх.

  



   Подобаються вам ці овочі? Які вони на вигляд? (Овочі гарні, свіжі, крупні; вони мають привабливий вигляд)"
   
   Запропонуйте дітям пограти в логічну гру "Овочі розглядай- потрібні відбирай"
   Дітям пропонується розглянути овочі (овочі, муляжі овочів, картки з їх зображенням) і посортувати їх за заданою ознакою.
   Наприклад:
   Відібрати овочі круглої форми. (Помідор, капуста, цибуля)
   Відібрати червоні овочі. (Помідор)
   Відібрати ті овочі, які ростуть на землі, а не в землі. (Капуста, помідор)
   Відібрати ті овочі, які ростуть в землі. (Буряк, цибуля, картопля)
   Відібрати ті овочі, у яких "багато сорочок". (Капуста, цибуля)
   Розподілити овочі за розміром на більші та менші.
    
   Добре розповідали та попрацювали. Пора відпочити та познайомитися новою руханкою "Ми чудові". І грайливі домовята запрошують вас в цьому переконатися. Приєднуйтесь до них!

Інформація в мережі інтернкт у вільному доступі
 
   Щоб виконати наступне завдання, мені знадобиться Ваша допомога, шановні батьки. Підготуйте, будь ласка, аркуш із зображенням їжачка, таке, як на відео. 


   Молодці! Ви дуже старанно попрацювали і у вас все вийшло. Чекаю на ваші роботи!

   Настав час для прогулянки.
   Спостереження за горобцями 
Мета: вчити дітей розрізняти птахів за зовнішніми ознаками та поведінкою; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати дбайливе ставлення до птахів.
   Загадайте дітям загадку: "Патлатий хазяїн в стріху прилетів" (Горобець)
   Задайте дітям запитання: 
Про кого ця загадка? 
Який горобчик за розміром? 
Якого кольору в нього пір`ячко? 
Як рухається горобчик? 
Чим живиться? 
Де його будиночок? 
Із чого він? 
Що ви знаєте про пташку?
   Шановні батьки, проводьте прогулянки з користю для своїх дітей. Ловіть задоволення від кожної хвилини спілкування з дитиною. Встигайте любити дітей... Вони так швидко ростуть...


Немає коментарів:

Дописати коментар