середа, 26 жовтня 2022 р.

 СВІЙСЬКІ ТВАРИНИ

   Доброго ранку! Сподіваюсь, що у всіх все добре! Діти прокинулись з гарним настроєм, зробили ранкову гімнастику "Веселі промінці", поснідали, почистили зубки. Тож почнемо.

   Сьогодні продовжимо вчити дітей відповідати на запитання за змістом картини, складати розповіді з 2-3 речень, добирати синоніми, антоніми, відтворювати крики тварин; збагачувати словник прикметниками та іменниками, що означають назви тварин та їхніх малят; ввести узагальнююче слово тварини; розвивати мовний апарат, виховувати любов до свійських тварин.


   Розгляньте разом з дітьми картину. Загадайте загадку: "Гавкає, кусає і в дім не пускає. Хто це? " (Собака) Задайте запитання дітям: Хто зображений на картині? Що робить великий собака? Розкажіть про нього. Хто лежить біля великого собаки? Що роблять цуценята? Розкажіть про них. Де живе собака з цуценятами? 
   Я склала таку розповідь: "У дворі біля конури лежить великий собака. Біля собаки лежить маленьке цуценя. Друге цуценя спостерігає за черв`яком Третє цуценя біля миски і дивиться на неї. У мисці їжа, яку не доїли собаки. Прилетів горобець, сів на миску і дзьобає залишки їжі".
   А тепер нехай діти спробують самостійно скласти розповідь. 
   Словникова гра: "Собака великий, а цуценя? (Маленьке) Собаки які? (Великі, маленькі, злі, добрі, пожежні, мисливські, дворові) Цуценята які? Кішка яка? Кошеня яке? Кішка велика, а кошеня? (Маленьке) 





   Хто зображений на картинках? Як їх всіх можна назвати одним словом? (Тварини)

   Пропоную відчинити будиночок Язичка і показати його. Яку пісню Язичок співатиме сьогодні? Пісню собачки (гав - гав - гав) та пісню кішки (няв - няв - няв).
   
   Дивіться з задоволенням. Повторіть назви свійських тварин та їх дитинчат. Відтворюйте звуки тварин.
Інформація з мережі інтернт у вільному доступі

    Всі впорались? Молодці!
   Пора на прогулянку! А надворі дощик!
 Спостереження за дощем.
Мета: сформувати у дітей поняття про дощ як один із видів опадів; ознайомити з його особливостями залежно від пори року; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття. 
   Прочитайте дітям вірш М.Сингаївського "Дощик"
Крапа дощик - накрапайчик,
Барабанить в барабанчик, 
Бубонить у бубонець,
Щоб усі ішли в танець.
   Задайте дітям запитання: До чого закликає дощик? Спробуйте разом з дітьми дібрати  інший заголовок до вірша.
   На сьогодні все. До зустрічі.


Немає коментарів:

Дописати коментар