вівторок, 25 жовтня 2022 р.

В КРАЇНІ МАТЕМАТИКИ 

   Доброго ранку! Маю надію, що у Вас все добре, Ви здорові і знаходитесь в безпеці! Діти прокинулись, зробили зарядку "Веселі промінці", почистили зуби, поснідали?

   Сьогодні будемо формувати в дітей поняття "більший", "менший", порівнювати предмети за величиною; формувати в дітей поняття про рівні предмети, порівнюючи їх накладанням.


   Також можна пограти з м`ячами з друзями. Для цього потрібно стати в коло, більший м`яч "тікатиме", а менший "доганятиме" його. Передавайте м`ячі один одному по колу. А тепер більший м`яч "доганятиме" менший, передавайте м`ячі в інший бік. Погралися м`ячами, покладіть їх у коло, спочатку менший м`яч, потім - більший.
   
   Трошки відпочинемо та закріпимо вправу "Ніжками затупали".
https://www.youtube.com/watch?v=vs69PCOyLxg

   Щоб підняти настрій та продовжувати вчити дітей розуміти художній твір, виховувати організованість, почитайте казку Н.Забіли "Сорока білобока":

У сороки-
Білобоки
П'ять малят-сороченят.
Усі чисто
Хочуть їсти.
Треба всім їм дати лад.

От сорока-
Білобока
Поскакала на поріг
І до хати
Працювати
Поскликала діток всіх.

Цей, здоровий,
Носить дрова,
Той, швидкий, пшоно товче...
Третій в чашку
Цідить бражку,
А малий млинці пече.

Тільки п'ятий
Хоче спати,
Помагати не біжить,—
У садочку
В холодочку
Ліг на травці та й лежить.

У сороки-
Білобоки
Все вже зроблено як слід.
Вся родина
Й господиня
Посідали за обід.

Ті — до кашки,
Ці — до бражки,
Ще й млинців по п'ять, по шість.
А ледаче
Хай поплаче! —
Хто не робить, той не їсть.

Як почув це братик п'ятий,—
Не схотів на травці спати,
Аж підскочив:
— Як це так?!
Ви — в господі,
Я — в городі,
До роботи я мастак!

Ось він в полі
Бараболю
Обгортає залюбки,
До городу
Носить воду,
Поливає огірки,

Ще й на вишню
На найвищу
Лізе ягідок нарвать.
Вже й приносить
Вишень досить,
Щоб усіх почастувать.

І сорока-
Білобока
Не нахвалиться сама:
— В мене діти
Працьовиті,
Зовсім ледарів нема!
   За допомогою запитань і відповідей дітей спробуйте відтворити зміст казки: 
Скільки у сороки було сороченят? 
Куди покликала сорока діток?
Як дітки допомагали мамі?
Що робив п`ятий?
Чи пригостили ледаря кашкою та млинцями? 
Що він зробив, щоб його пустили до столу? 
Як сорока - Білобока похвалила сороченят? 

   Всі важливі справи зроблені. Пора на прогулянку! Вдягайтесь тепленько, взувайте гумові чобітки. Не забудьте взяти парасольки, бо надворі дощик.

Спостереження за дощем.
Мета: сформувати у дітей поняття про дощ як один із видів опадів; ознайомити з його особливостями залежно від пори року; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття.
   Осінні дощі холодні. Вони ідуть повільно, мрячать. Повітря стає вологе, холодне, густе. Схоже на сітку. Тому ми не можемо чітко побачити предмети на відстані. 
   Ось як про дощик пише М.Сингаївський:
Дощик, дощик, дощеня
Біг за мною, мов щеня.
Вже торкавсь мене до ніг,
Та я скочив на поріг.
Вбіг би дощик і до хати - 
Зачинила двері мати.
   Задайте дітям запитання: Кого автор називає як живу істоту? За ким гнався дощик? Чому він не догнав малюка?     

   Дякую Вам, шановні батьки, за розуміння й допомогу! Будьте обережні.   

Немає коментарів:

Дописати коментар