пʼятниця, 21 жовтня 2022 р.

 БРАТИКИ ТА СЕСТРИЧКИ

   Доброго ранку! Пора прокидатися, чистити зуби, робити ранкову гімнатику, снідати!

   Сьогодні уточнимо поняття малят про родинні стосунки, обов`язки дитини  стосовно старших та молодших членів сім`ї; виховувати любов до своїх близьких, турботливе ставлення до них; розвивати вміння підтримувати  дружні та щирі стосунки в сім`ї.


   А тепер нехай малята розкажуть про своїх братиків та сестричок, спираючись на Ваші запитання: 
У тебе є братик чи сестричка? Як звати його (її)?
Він (вона) старший чи молодший від тебе? Як він (вона) виглядає? 
Чим займається він (вона): відвідує дитсадок, ходить до школи?
Як ти ставишся до свого братика (сестрички)?
Як ти спілкуєшся з ним (нею), якими справами ви займаєтесь разом? 
Чого ти можеш навчити свого меншого братика (сестричку) або чого можеш навчитися в нього, якщо він старший і більше вміє та знає? 
Як ти гадаєш, як повинні поводитися в родині діти, щоб не засмучувати одне одного та своїх батьків? 
   Чекаю на Ваші розповіді!

   Також можна пограти в гру "Що ти зробиш, що ти скажеш?".
   Малятам пропонується (рухами та словесно) продемонструвати розв`язання ігрових ситуацій:
Заспокоїти плаксивого братика-немовля і вкласти його спати.
Умовити хвору сестричку прийняти несмачні лікі.
Примусити брата вимити брудні руки.
Попросити сестру, щоб вона почитала казку. 
Насварити братиків, які поводяться гамірно, у той час, як мама відпочиває.
   У ході гри слідкуйте за тим, щоб малята правильно вживали слова в кличній формі ("братику", "сестричко") та використовували ввічливі слова  ("будь ласка", "прошу").

   Засиділись? То розімніть трошки ніжки під час вправи "Ніжками затупали".

   Пора на прогулянку! Під час прогулянки будьте пильними та обережними. Не ігноруйте сигнали тривоги. 
   Спостереження за хмарами.
Мета: сформувати у дітей поняття про хмари, їх рух; розвивати спостережливість, зв’язне мовле-ння; виховувати пізнавальні інтереси дітей.
   Загадайте малятам загадку:
"Без крил, а літає, ніхто її не бє, а плаче. (Хмара)
   Задайте малятам запитання: Про що ця загадка? Подивіться на небо. Якого кольору хмари? Як вони розміщені? На що вони схожі? Коли плачуть хмари? Які їхні сльози?

   На все добре.

Немає коментарів:

Дописати коментар