четвер, 20 жовтня 2022 р.

 ОСІННІ ФРУКТИ

   Доброго ранку! Прокинулись? Не забувайте робити ранкову гімнастику "Веселі промінці", снідати та чистити зуби.

   Сьогодні закріпимо знання малят про фрукти, що вирощуються в нашій місцевості (назву, вигляд, смакові якості, місце зростання, форму); продовжимо виховувати пошану до людської праці, зокрема до праці садівника; формувати свідоме ставлення до дарів природи - фруктів - як результату людської праці.

   Пограйте з дітьми в дидактичну гру "Улюблені фрукти". Для гри Вам знадобиться тарілка з фруктами (яблуко, груша, слива). Спочатку самі розкажіть дітям про фрукти. Наприклад:
   "Це – яблуко. Воно кругле, червонобоке, рум`яне, з маленьким хвостиком. Яблуко тверденьке, вкрите шкоринкою. Воно дуже смачно пахне.
   Це – груша. Груша довгаста. Низ у груші ширший, а верх вужчий. Колір у груші яскравий, жовтий. Ця груша стигла, на дотик вона трохи м`яка. Грушка дуже духмяна.
   Це – сливи. Сливи невеличкі. Вони округлої форми, синього кольору. Сливи мякі, спілі. Вони духмяні. У середині слив є кісточка".
   Спочатку діти послухають Вашу розповідь, розглянуть розкладені перед ними на тарілці фрукти, назвуть їх та за допомогою дорослого розкажуть про кожен фрукт.
   У процесі гри діти можуть досліджувати той чи інший фрукт на дотик та запах.

   А ще можна поговорити про те, як щедра осінь прийшла в сади: "Що це? (Яблука, сливи, груші) Чи можемо ми все це назвати одним словом? (Фрукти) Звідки взялися фрукти, звідки принесли їх  сюди: з городу, поля, лісу чи садка? (Фрукти ростуть у садку)
   Подобаються вам ці фрукти? Чому? (Красиві, свіжі, смачні) А чи знаєте, ви, малята, що такі чудові фрукти не прийшли на наш стіл, якби ніхто не доклав своєї дбайливої праці: не доглядав би деревця, не поливав би їх у посуху, не боровся із комахами – шкідниками, не підпирав би гілочки, щоб вони не поламалися від важких плодів. Хто працює у саду? (Садівник) Чим він займається?  (Вирощує фруктові дерева) Чи просто виростити фрукти? Що треба для цього робити? Коли садівник добрий та працьовитий, у нього завжди буде добрий урожай і яблук, і слив, і груш".

   Повторіть уже знайому руханку "Добрий день, ручки"

Пропоную Вам зліпити "Яблучка на тарілочці". Дивіться уважно! Бажаю успіху!


   Сподіваюсь Ви впорались! Чекаю Ваші роботи! 

   Запрошую Вас на прогулянку, але пам`ятайте про правила безпеки та слідкуйте за сигналами тривоги.
Спостереження за дощем.
Мета: сформувати у дітей поняття по дощ як один із видів опадів; ознайомити з його особливостями залежно від пори року; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, пізнавальні інтереси.
   Загадайте дітям загадку: "Мене просять і чекають, а як покажусь — утікають". (Дощ)
   Під час прогулянки задайте дітям питання:
Чому сьогодні день такий похмурий?
Що зараз падає на землю?
Дощ теплий чи холодний?
Простягніть долоньку, впіймайте краплинку. Яка краплинка на дотик?
Чому вона холодніша, ніж влітку?
На що схожа краплинка дощу?
Які почуття викликає осінній дощ?

   На все добре! До зустрічі!

Немає коментарів:

Дописати коментар