четвер, 13 листопада 2025 р.

   УВАГА! СПЕЦТРАНСПОРТ

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.

                                           

   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «У зоопарку»
   Програмовий зміст: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики; швидко перевести організм дитини зі стану сну у стан бадьорості; стрибки на місці та активна робота рук і ніг підсилюють кровообіг та дихання, насичуючи мозок киснем; вправи забезпечують м'яку розробку та розігрівання всіх основних суглобів, зменшуючи ризик травм протягом дня, спрямовані на ключові групи м'язів, важливі для правильної постави, працюють над м'язами-розгиначами спини, зміцнюючи їх.


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Наш вірний помічник – спецтранспорт»
   Програмовий зміст: ознайомити дітей з видами спеціалізованих машин (пожежна машина, швидка допомога, поліція, газова служба); формувати уявлення про те, що спецтранспорт допомагає людям в надзвичайних ситуаціях; закріпити знання про види транспорту (вантажний і пасажирський), його призначення; вчити впізнавати і називати транспортні засоби (вантажна машина, автобус, тролейбус, легкова машина); активізувати мову дітей за рахунок цих слів; вчити уважно слухати дорослого, відповідати на питання.


   Дидактична гра
   Назва: «Спеціальний транспорт»
   Мета: чітко засвоїти назви основних видів спеціального транспорту (пожежна, швидка допомога, поліція); допомогти дітям розуміти, яку функцію виконує кожен вид транспорту і якій саме небезпеці він протидіє (наприклад, пожежна машина — вогню, швидка — травмам/хворобам); створити стійкий зв'язок між небезпечною ситуацією та транспортом-рятівником; тренування здатності швидко оцінювати ситуацію.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Співи. «Цвінь-цвірінь», музика Олександра Злотника, слова Леоніда Ямковського». Виконує ансамбль «Цьомочки»


   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки пропоную поспостерігати за змінами, що відбуваються в природі осінньої пори. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Євген Шморгун «Осінь у лісі»
   Мета: навчити дітей відчувати та виражати захоплення красою природи (через вигуки "О!.."); передати атмосферу тиші, спокою та таємничості осіннього лісу, де кожен елемент (дерева, вітерець) має свій характер; показати природу як живий об'єкт, здатний "стомитися", "дивуватися" та "шелестіти", що формує шанобливе ставлення до навколишнього світу; збагачувати образне мовлення дитини.


   Задайте дітям запитання:
   😗 Що вразило автора в лісі?
   😗 Які зміни відбулися в ньому восени? 
   😗 Від чого стомилися дерева? 
   😗 До чого вони тягнуться?
   😗 Із чого дивуються дерева?
   😗 Які вони, на вашу думку?
   😗 Як автор називає вітерець?
   😗 Чому він слухняно принишк?
   😗 Прокоментуйте слова-вигуки, звуконаслідування. З якою метою їх вживає автор?

   Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
   Тема: «Ігри для гіперактивних дітей»
   Мета: допомогти дітям компенсувати їхні основні труднощі: надмірну рухливість, імпульсивність та дефіцит уваги; навчити дитину чекати своєї черги, виконувати команду "стоп" і стримувати негайне бажання діяти; допомогти дитині спрямувати надлишкову рухову енергію у соціально прийнятне та структуроване русло, а не просто забороняти рух.


   Поради для батьків
   Тема: «Як сприяти емоційному здоров’ю дитини під час війни»



   На завтра нам знадобиться:


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар