УВАГА! СПЕЦТРАНСПОРТ
9.00
В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики «У зоопарку»
Програмовий зміст: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики; швидко перевести організм дитини зі стану сну у стан бадьорості; стрибки на місці та активна робота рук і ніг підсилюють кровообіг та дихання, насичуючи мозок киснем; вправи забезпечують м'яку розробку та розігрівання всіх основних суглобів, зменшуючи ризик травм протягом дня, спрямовані на ключові групи м'язів, важливі для правильної постави, працюють над м'язами-розгиначами спини, зміцнюючи їх.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Наш вірний помічник – спецтранспорт»
Програмовий зміст: ознайомити дітей з видами спеціалізованих машин (пожежна машина, швидка допомога, поліція, газова служба); формувати уявлення про те, що спецтранспорт допомагає людям в надзвичайних ситуаціях; закріпити знання про види транспорту (вантажний і пасажирський), його призначення; вчити впізнавати і називати транспортні засоби (вантажна машина, автобус, тролейбус, легкова машина); активізувати мову дітей за рахунок цих слів; вчити уважно слухати дорослого, відповідати на питання.
Дидактична гра
Назва: «Спеціальний транспорт»
Мета: чітко засвоїти назви основних видів спеціального транспорту (пожежна, швидка допомога, поліція); допомогти дітям розуміти, яку функцію виконує кожен вид транспорту і якій саме небезпеці він протидіє (наприклад, пожежна машина — вогню, швидка — травмам/хворобам); створити стійкий зв'язок між небезпечною ситуацією та транспортом-рятівником; тренування здатності швидко оцінювати ситуацію.
Тема: «Співи. «Цвінь-цвірінь», музика Олександра Злотника, слова Леоніда Ямковського». Виконує ансамбль «Цьомочки»
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Євген Шморгун «Осінь у лісі»
Мета: навчити дітей відчувати та виражати захоплення красою природи (через вигуки "О!.."); передати атмосферу тиші, спокою та таємничості осіннього лісу, де кожен елемент (дерева, вітерець) має свій характер; показати природу як живий об'єкт, здатний "стомитися", "дивуватися" та "шелестіти", що формує шанобливе ставлення до навколишнього світу; збагачувати образне мовлення дитини.
Тема: «Ігри для гіперактивних дітей»
Мета: допомогти дітям компенсувати їхні основні труднощі: надмірну рухливість, імпульсивність та дефіцит уваги; навчити дитину чекати своєї черги, виконувати команду "стоп" і стримувати негайне бажання діяти; допомогти дитині спрямувати надлишкову рухову енергію у соціально прийнятне та структуроване русло, а не просто забороняти рух.
Поради для батьків
Тема: «Як сприяти емоційному здоров’ю дитини під час війни»
.jpg)






Немає коментарів:
Дописати коментар