ЗВУКОВА КУЛЬТУРА
9.00В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на ранкову прогулянку, Під час прогулянки поспостерігайте за квітами, травою, роосою. Я пропоную Вам поспостерігати за волошками. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Тема: «Василь Чухліб «Росяне намисто»
Мета: допомогти
дітям візуалізувати картину, розвиваючи їхню
здатність до уяви; виховувати
любов та бережливе ставлення до природи;
збагачувати словниковий
запас словами: «снуються»,
«причинила»,
«спориш»,
«намисто»,
«переливається»,
«виграє»,
«зважується»;
формувати емоційну чутливість; розвивати емпатію та чутливість до прекрасного;
показати красу простих речей у повсякденному житті та
закласти основи екологічного виховання.
👆 Куди хоче податись Тарасик?
👆 Про що повідомив хлопчика дід Матвій?
👆 Де розсипалось намисто?
👆 Чи можна назвати його діамантовим?
👆 Чому Тарасик не ступив на спориш?
Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику.
Назва: «Місимо тісто»
Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + художня література
Тема: «Звукова культура. Закріплення вимови звуків ш, ч, дз, дж»
Програмовий зміст: закріплювати вимову звуків ш, ч, дз, дж; вчити розрізняти ці звуки на слух; розвивати мовний апарат, фонематичний слух, мовне дихання, темп та інтонаційну виразність мовлення.
Тема: «Звукова культура. Закріплення вимови звуків ш, ч, дз, дж»
Програмовий зміст: закріплювати вимову звуків ш, ч, дз, дж; вчити розрізняти ці звуки на слух; розвивати мовний апарат, фонематичний слух, мовне дихання, темп та інтонаційну виразність мовлення.
Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику.
Назва: «Місимо тісто»
Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар