пʼятниця, 15 серпня 2025 р.

   ЦІКАВИНКИ ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики; закріплювати вміння робити          загальнорозвиваючі вправи; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на ранкову прогулянку, Під час прогулянки поспостерігайте за квітами, травою, росою. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Василь Сухомлинський «Краплина роси»
   Мета: пояснити дітям кругообіг води в природі; показати, як краплинка подорожує: від роси на квітці до випаровування, перетворення на хмару, дощу і повернення на землю; допомагти дитині зрозуміти, що вода не зникає, а лише змінює свій стан; спонукати асоціювати себе з краплинкою, співпереживати їй та краще запам'ятовувати події; знайомити з такими природними явищами, як роса, випаровування, хмара, грім і дощ.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Ходьба по гімнастичній лаві приставним кроком. Перелізання через колоду». Рухлива гра «Мишоловка»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ з м’ячем; удосконалювати вміння ходити по гімнастичній лаві приставним кроком, стрибати в глибину, перелізати через колоду; розучити рухливу гру.
   Інвентар: м’яч, гімнастична лава, мат, колода.
   Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі чітким кроком, «як фізкультурники» (30 сек).

   Ходьба на носках приставним кроком лівим і правим боком (25 сек).

   Біг у середньому темпі (30 сек), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.

   Рухлива гра «Мишоловка». Автор Дошкільнятко

   Заключна частина: Ходьба (35 сек) у повільному темпі з рухами рук, «як рибка» (8 - 10 раз).

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
   Назва: «Нейрогімнастика»
   Мета нейрогімнастики — покращити зв'язок між лівою та правою півкулями мозку. Це допомагає синхронізувати їхню роботу, що, своєю чергою, позитивно впливає на багато аспектів життя.
   Основні переваги та цілі нейрогімнастики:
   Покращення пам'яті та уваги. Регулярні вправи допомагають зосередитися та краще запам'ятовувати інформацію.
   Стимулювання когнітивних функцій: Нейрогімнастика сприяє розвитку логічного мислення, креативності та швидкості реакції.
   Зняття стресу та напруги:
   Вправи допомагають розслабитися, знизити рівень тривожності та покращити емоційний стан.
   Розвиток дрібної моторики:
   Багато вправ залучають рухи пальців і кистей рук, що особливо корисно для дітей та людей похилого віку.
   Покращення координації рухів. Синхронні вправи допомагають краще відчувати своє тіло та контролювати його рухи.
   Простіше кажучи, нейрогімнастика тренує мозок, роблячи його більш гнучким, ефективним та стійким до щоденних навантажень.



   Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
   Тема: «Вправи для психічного здоров’я, які Ви можете робити разом із Вашими дітьми»
   Вправа «Турбота про себе»
   Мета: створення міцної основи для емоційного благополуччя, розвитку стійкості до стресів та формування навичок, необхідних для здорового та щасливого життя; регулярна практика таких вправ допомагає дітям краще розуміти себе та світ навколо, ефективніше справлятися з труднощами та будувати позитивні стосунки.

  

   Консультація для батьків
   Тема: «Поведінка з незнайомими людьми»
   Дітей дошкільного віку можуть лякати комахи, темні приміщення або навіть домашні кішки, але в незнайомих людях небезпеку вони бачать вкрай рідко. Довірливі і відкриті, діти легко вступають в спілкування з дорослою людиною, особливо якщо вона веде себе чемно і впевнено. Тому завдання всіх батьків - пояснити, як поводитися з незнайомими людьми, дітям, щоб запобігти ситуації, небезпечні для їх фізичного та емоційного стану.
                                                              Загальні правила
   Побачити самостійно гуляючих по місту дітей дошкільного віку можна нечасто - їх зазвичай супроводжують батьки, няні або педагоги. Але трапляються ситуації, при яких дитина може залишитися одною на вулиці або, наприклад, у торговому центрі. У такі моменти діти вразливі і незахищені, тому можуть стати об'єктом уваги недоброзичливців.
                         Батьки повинні пояснити кілька базових правил поведінки на вулиці:
   · Не знайомитися з дорослими;
   · Не повідомляти особисту інформацію (адреса, телефон, імена батьків) незнайомцям;
   · Не виходити за межі двору і не гуляти в незнайомих місцях без супроводу близьких.
                          Безпосередньо при зустрічі з незнайомцем дитина повинна пам'ятати 
 наступні правила:
   · Не розмовляти і не розповідати про себе. Розмову з незнайомими людьми підтримувати не можна. Потрібно просто сказати, що спілкуватися з чужими не дозволяють батьки. Будь-які питання слід ігнорувати, навіть якщо вони здаються нешкідливими.
   · Не погоджуватися на пропозиції. Щоб зацікавити дитину, незнайомець може запропонувати покататися на машині, показати незвичайну іграшку або навіть взяти участь в конкурсі з щедрими призами. Погоджуватися на такі привабливі пропозиції ні в якому разі не можна - це пастка.
   · Не приймати подарунки. Якщо незнайомець хоче вручити цукерку, шоколадку або іграшку, потрібно відмовитися і пройти повз. Безкоштовним подарункам від чужих людей довіряти не можна.
   · Не вірити незнайомцям. Людина може запевняти дитину, що вона хороший друг її батьків, але вірити цьому не можна. Особливо, якщо незнайомець пропонує підвезти або проводити дитину додому. Вірити можна тільки в одному випадку - якщо батьки заздалегідь попередили дитину про те, що за нею приїде друг сім'ї. Також можна домовитися з дитиною про кодове слово, яке має виголосити при зустрічі друг батьків.
   · Не заходити в ліфт або під'їзд з незнайомими. Потрібно дочекатися, поки вони пройдуть або поїдуть, а вже потім заходити в під'їзд або ліфт. Ще краще зателефонувати додому і попросити кого-небудь з членів сім'ї зустріти біля під'їзду.
   · Відійти в людне місце, привернути увагу оточуючих в разі небезпеки. Якщо чужа людина намагається схопити дитину або загрожує їй, потрібно закричати, щоб привернути увагу перехожих до подій.
   Зустріти незнайомця діти можуть не тільки на вулиці, але і вдома. Якщо ви навіть на 5 хвилин залишили 5-6-річну дитину одну дома, проінструктуйте її на випадок несподіваних візитів. Відчиняти двері відразу не можна - спочатку потрібно подивитися у вічко і запитати «хто там?». Незнайомих людей пускати в квартиру не можна, навіть якщо вони представляються електриками, листоношами або сантехниками.
   З незнайомцями діти часто стикаються в повсякденному житті - це продавці в магазинах, лікарі у поліклініці, колеги або знайомі батьків. У цих випадках не потрібно боятися дитині, навпаки, слід познайомитися з новими людьми, поспілкуватися з ними. Найчастіше діти соромляться, і ховаються за батьками. Тому мами і тата повинні пояснити дітям правила поведінки з незнайомими людьми в подібних ситуаціях: бути ввічливою, не боятися відповідати на питання, бути привітною, не встрявати в розмову дорослих.
   Дорослішаючи, дитина буде краще орієнтуватися в спілкуванні з незнайомцями, стане уважніша і навчиться розрізняти потенційно небезпечні ситуації. А поки, що дитина маленька ще занадто довірлива, мамі і татові не слід залишати її без нагляду.

  Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар