ЛЮБЕ ЛІТЕЧКО ПАНУЄ - РАДУЄ ВСІХ І ДИВУЄ!
9.00В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Тема: «Явища природи влітку»
Програмовий зміст: поглибити знання дітей про природу; формувати уявлення про деякі явища природи, що часто повторюються; потребу у пізнанні природи; дати знання про особливості, характерні літу; навчити встановлювати зв'язок між явищами у природі; розвивати кмітливість, спостережливість, мислення; виховувати вміння милуватися навколишнім світом.
Тема: «Слухання музики. Йоганн Себастьян Бах «Жарт». Звуки дитинства від Ольги Маєвської
Життєрадісна музика
здатна творити дива. Слухайте і насолоджуйтесь звуками музики разом з дітьми!
Тема: «Казка «Сирена, що берегла друзів»
Програмовий зміст: формування цінностей миру і дружби, позитивного ставлення до сигналу тривоги (Діти часто бояться сирени. Казка пояснює, що її голос – це не загроза, а турбота і захист); розвиток розуміння безпеки (Дитина засвоює, що під час тривоги потрібно слухати дорослих і ховатися в укриття); виховання почуття довіри та спокою (показує, що навіть у складних ситуаціях є ті, хто піклується про нас (Сирена як образ друга); кінцівка казки говорить про мирне життя, що є важливим для емоційного комфорту дітей у воєнний час.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Василь Сухомлинський «Маківка і Джміль»
Мета: вчити дітей розпізнавати комах за зовнішнім виглядом; розвивати спостережливість, логічне мислення, виховувати дбайливе ставлення до природного довкілля.
Задайте дітям запитання:
☺ Чому спить Маківка?
☺ Чому розкрилася квітка?
☺ Чому вона зраділа?
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
Назва: «Веселі лабіринти»
Мета: розвиток зорово-просторового орієнтування, уваги, дрібної моторики.
Консультація для батьків
Тема: «Підготовка до навчання: зважуємо всі за і проти»
Сьогодні ми зібралися, щоб поговорити про важливий етап у житті наших дітей — підготовку до навчання в школі.
Попереду — новий світ, нові знання, нові труднощі та перемоги.
Але, як і в будь-якій важливій справі, перед стартом потрібно добре зважити всі «за» і «проти».
Тема: «Підготовка до навчання: зважуємо всі за і проти»
Шановні батьки!
Сьогодні ми зібралися, щоб поговорити про важливий етап у житті наших дітей — підготовку до навчання в школі.
Попереду — новий світ, нові знання, нові труднощі та перемоги.
Але, як і в будь-якій важливій справі, перед стартом потрібно добре зважити всі «за» і «проти».
🟨 Що значить «готовність до школи»?
Це не лише вміння рахувати до десяти чи читати по складах.
Справжня готовність — це поєднання трьох складових:
🧠 Інтелектуальна – чи вміє дитина мислити, порівнювати, запам’ятовувати?
💬 Мовленнєва – чи може вона чітко висловити думку, відповісти на запитання?
💛 Психоемоційна – чи готова вона слухати, чекати черги, доводити справу до кінця?
І найголовніше — чи хоче вона вчитися?
🟩 ЗА – чому варто готувати дитину до школи вже зараз?
✅ Дитина впевнено почувається в новому середовищі.
✅ Швидше адаптується до навчального ритму.
✅ Має сформовану звичку до праці: слухати, виконувати завдання, дотримуватись правил.
✅ Менше страху перед невідомим.
✅ У дитини розвивається цікавість і позитивне ставлення до навчання.
🟥 ПРОТИ – що може завадити успішному старту?
⚠️ Надмірне навантаження вдома: репетитори, великі обсяги письмових завдань.
⚠️ Тиск: «Ти мусиш уміти це, бо ти йдеш до школи».
⚠️ Нав’язування страху: «У школі не будуть няньчитись!».
⚠️ Ігнорування індивідуальних темпів розвитку дитини.
⚠️ Ранній старт: іноді батьки поспішають із вступом, не враховуючи психологічну зрілість дитини.
🟨 Якою має бути підготовка?
У формі гри, казки, творчого завдання.
Без примусу. Без оцінок. Без порівнянь.
З повагою до особливостей кожної дитини.
Підготовка — це не марафон знань, а формування любові до навчання.
🟦 Що вже робимо в садочку?
У нашій групі ми щодня:
Працюємо над розвитком мислення, мовлення, дрібної моторики;
Вчимось слухати й діяти за інструкцією;
Проводимо заняття на логіку, математику, читання;
Вчимося бути добрими друзями, допомагати, співчувати;
Створюємо ситуації успіху, щоб дитина відчувала — вона зможе!
💬 Поради для батьків:
Говоріть з дитиною про школу з теплом і радістю.
Частіше грайте в ігри на увагу, пам’ять, мову.
Читайте разом книжки, обговорюйте героїв.
Давайте дитині більше самостійності — вдягатися, збирати речі, виконувати прості доручення.
Не сваріть за помилки — краще підтримуйте і підбадьорюйте.
🟢 Висновок
Школа — це не страшне випробування. Це початок нового, цікавого шляху.
А найкраща підготовка — це люблячі батьки + уважний вихователь + цікаве дитинство без стресу.
Тож готуймося разом — спокійно, поступово і з радістю!
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар