понеділок, 4 серпня 2025 р.

   ЛЮБЕ ЛІТЕЧКО ПАНУЄ - РАДУЄ ВСІХ І ДИВУЄ!

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики; закріплювати вміння робити          загальнорозвиваючі вправи; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Явища природи влітку»
   Програмовий зміст: поглибити знання дітей про природу; формувати уявлення про деякі явища природи, що часто повторюються; потребу у пізнанні природи; дати знання про особливості, характерні літу; навчити встановлювати зв'язок між явищами у природі; розвивати кмітливість, спостережливість, мислення; виховувати вміння милуватися навколишнім світом.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Слухання музики. Йоганн Себастьян Бах «Жарт». Звуки дитинства від Ольги Маєвської
   Життєрадісна музика здатна творити дива. Слухайте і насолоджуйтесь звуками музики разом з дітьми!


   Школа безпеки
   Тема: «Казка «Сирена, що берегла друзів»
   Програмовий зміст: формування цінностей миру і дружби, позитивного ставлення до сигналу тривоги (Діти часто бояться сирени. Казка пояснює, що її голос – це не загроза, а турбота і захист); розвиток розуміння безпеки (Дитина засвоює, що під час тривоги потрібно слухати дорослих і ховатися в укриття); виховання почуття довіри та спокою (показує, що навіть у складних ситуаціях є ті, хто піклується про нас (Сирена як образ друга); кінцівка казки говорить про мирне життя, що є важливим для емоційного комфорту дітей у воєнний час.


   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, Під час прогулянки поспостерігайте за комахами та квітами. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: 
«Василь Сухомлинський «Маківка і Джміль»
   Мета: вчити дітей розпізнавати комах за зовнішнім виглядом; розвивати спостережливість, логічне мислення, виховувати дбайливе ставлення до природного довкілля.


   Задайте дітям запитання:
☺ Чому спить Маківка? 
☺ Чому розкрилася квітка? 
☺ Чому вона зраділа?

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
   Назва: «Веселі лабіринти»
   Мета: розвиток зорово-просторового орієнтування, уваги, дрібної моторики.

   Консультація для батьків
   Тема: «Підготовка до навчання: зважуємо всі за і проти»

   Шановні батьки!
   Сьогодні ми зібралися, щоб поговорити про важливий етап у житті наших дітей — підготовку до навчання в школі.
   Попереду — новий світ, нові знання, нові труднощі та перемоги.
   Але, як і в будь-якій важливій справі, перед стартом потрібно добре зважити всі «за» і «проти».
 
   🟨 Що значить «готовність до школи»?
   Це не лише вміння рахувати до десяти чи читати по складах.
   Справжня готовність — це поєднання трьох складових:
   🧠 Інтелектуальна – чи вміє дитина мислити, порівнювати, запам’ятовувати?
   💬 Мовленнєва – чи може вона чітко висловити думку, відповісти на запитання?
   💛 Психоемоційна – чи готова вона слухати, чекати черги, доводити справу до кінця?
   І найголовніше — чи хоче вона вчитися?

   🟩 ЗА – чому варто готувати дитину до школи вже зараз?
   ✅ Дитина впевнено почувається в новому середовищі.
   ✅ Швидше адаптується до навчального ритму.
   ✅ Має сформовану звичку до праці: слухати, виконувати завдання, дотримуватись правил.
   ✅ Менше страху перед невідомим.
   ✅ У дитини розвивається цікавість і позитивне ставлення до навчання.

   🟥 ПРОТИ – що може завадити успішному старту?
   ⚠️ Надмірне навантаження вдома: репетитори, великі обсяги письмових завдань.
   ⚠️ Тиск: «Ти мусиш уміти це, бо ти йдеш до школи».
   ⚠️ Нав’язування страху: «У школі не будуть няньчитись!».
   ⚠️ Ігнорування індивідуальних темпів розвитку дитини.
   ⚠️ Ранній старт: іноді батьки поспішають із вступом, не враховуючи психологічну зрілість дитини.

   🟨 Якою має бути підготовка?
   У формі гри, казки, творчого завдання.
   Без примусу. Без оцінок. Без порівнянь.
   З повагою до особливостей кожної дитини.
   Підготовка — це не марафон знань, а формування любові до навчання.

   🟦 Що вже робимо в садочку?
   У нашій групі ми щодня:
   Працюємо над розвитком мислення, мовлення, дрібної моторики;
   Вчимось слухати й діяти за інструкцією;
   Проводимо заняття на логіку, математику, читання;
   Вчимося бути добрими друзями, допомагати, співчувати;
   Створюємо ситуації успіху, щоб дитина відчувала — вона зможе!

   💬 Поради для батьків:
   Говоріть з дитиною про школу з теплом і радістю.
   Частіше грайте в ігри на увагу, пам’ять, мову.
   Читайте разом книжки, обговорюйте героїв.
   Давайте дитині більше самостійності — вдягатися, збирати речі, виконувати прості доручення.
   Не сваріть за помилки — краще підтримуйте і підбадьорюйте.

   🟢 Висновок
   Школа — це не страшне випробування. Це початок нового, цікавого шляху.
   А найкраща підготовка — це люблячі батьки + уважний вихователь + цікаве дитинство без стресу.
   Тож готуймося разом — спокійно, поступово і з радістю!

   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар