МИ - СПОРТИВНІ ДОШКІЛЬНЯТА!
9.00В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м`ячем)»
Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики з м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки в довжину з розбігу. Метання малого м’яча із-за спини через плече на дальність». Рухлива гра «Вудка»
Програмовий зміст: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стрибати в довжину з розбігу, метати малим м’ячем із-за спини через плече на дальність; розвивати увагу та спритність.
Інвентар: мат, 2 малих м’яча.
Підготовча частина: Ходьба чергується з бігом урозтіч, із зупинками (3 – 4 рази) за сигналом дорослого (45 сек).
Рухлива гра «Вудка». Автор Олена Косарєва.
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 сек).
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, Під час прогулянки поспостерігайте за змінами, що відбуваються в природному довкіллі з настанням останнього місяця літа - серпнем. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Серпень»
Мета: сформувати у дітей знання про зміни в ста-ні живої та неживої природи; ознайомити з лексичним значенням слова серпень; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, інтерес до явищ природи.
Задайте дітям запитання:
Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику.
Назва: «Маляр»
Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.
Тема: «Вправи для психічного здоров’я, які Ви можете робити разом із Вашими дітьми»
Вправа «Бути присутніми тут і тепер»
Мета: створення міцної основи для емоційного благополуччя, розвитку стійкості до стресів та формування навичок, необхідних для здорового та щасливого життя; регулярна практика таких вправ допомагає дітям краще розуміти себе та світ навколо, ефективніше справлятися з труднощами та будувати позитивні стосунки.
Що знадобиться:
- А3 папір (або 2 аркуші А4, склеєні скотчем. Бажано використовувати акварельний папір)
- Акварель/гуаш + широкий пензлик
- Соломинка для коктейлю (або трубочка)
- 5-10 хвилин
Крок 1: Підготовка «полотна»
1. Змочіть папір (бажано використовувати акварельний папір, більша щільність!) водою за допомогою пензля (не надто сильно, щоб не порвати).
2. Нанесіть декілька плями розведеної фарби на папір, не розтираючи її по паперу— виберіть кольори інтуїтивно.
Крок 2: «Дихати» кольором
1. Нахиліться над підготовленим "полотном".
2. Повільно вдихайте носом, уявляючи, що набираєте повітря крізь кольорові плями.
3. Видихайте через соломинку на фарбу, роздуваючи її в різні боки.
- Якщо хочете хаосу — дихайте різко.
- Якщо потрібен спокій — повільно і плавно.
Крок 3: Спостереження за «картою»
1. Після висхання подивіться на отримані форми:
- Де кольори перемішалися? Це місце вашого внутрішнього конфлікту.
- Де залишилися чистими? Тут ваш ресурс.
2. Обведіть один «шлях» фломастером — як дорогу до рівноваги.
Чому це працює?
- Дихання + рух фарби синхронізують тіло й емоції.
- Вода символізує гнучкість — ви буквально «розчиняєте» напругу.
- Безконтрольні розтіки фарби дають дозвіл на імпульсивність — те, чого часто не вистачає при вигоранні.
P.S. Збережіть цей аркуш. Через тиждень подивіться на нього знову: які кольори тепер вам приємніші? Це підказка, що змінилося всередині.
Якщо немає фарб — використовуйте чорнило з кулькової ручки + воду. Навіть цього достатньо, щоб запустити процес!
.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар