ДИТИНА І ПРИРОДА. ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із м’ячем; роз-вивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Ознайомлення із природним довкіллям + школа безпеки
Тема: «Відпочинок на природі»
Програмовий зміст: розкрити уявлення про природу як живий організм; вчити бачити красу світу; розвивати вміння безпечно спілкуватися з природою; формувати відповідальне ставлення до навколишнього світу; виробити правила безпечної поведінки у лісі розвивати пам'ять, спостережливість; виховувати любов до природи; дбайливе ставлення до неї.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Кидання м’яча обома руками від грудей та із-за голови у кільце. Стрибки у висоту з розбігу». Рухлива гра «Зроби фігуру». Автор Крістіна Годнєва
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння кидати м’яч у кільце обома руками від грудей та із-за голови, стрибати у висоту з розбігу; розвивати кмітливість та вміння орієнтуватись у просторі.
Інвентар: стояк з кільцем, м’яч, 2 стояки, шнур, мат.
Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (30 сек).
Ходьба на внутрішній та зовнішній
сторонах стопи (25 сек).
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повто-рити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук через сторони угору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо; 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво Повто-рити 6 разів.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Пов-торити 6 разів у повільному темпі.
5. Рухи зігнутими в колінах ногами вгору та вниз з в.п. – лежачи на підлозі.1 – підняти праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 - те саме лівою ногою.
6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина :
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі, крадькома, «як мишка» (35 сек).
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за птахами. Але не забувайте про правила поводження під час повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття!Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Марія Підгірянка «Діти і ластівка»
Мета: поглибити знання дітей про перелітних птахів, місця їх гніздування; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення про птахів.
👇 Де вила ластівочка гніздо?
👇 Чому вона хвилювалася?
👇 Про що запитувала дітей?
Ввечері раз з дітьми пограйте в дидактичну гру.
Назва: «Виклади чоловічка»
Мета: розвивати дрібну моторику та координацію рухів рук; сприяти розвитку просторового уявлення та сенсорного сприйняття; закріплювати знання про будову людського тіла; розвивати логічне мислення та вміння слідувати зразку; стимулювати творчість та фантазію; виховувати терпіння та наполегливість; створювати позитивний емоційний настрій від процесу гри.
Немає коментарів:
Дописати коментар