ВІТЕР-ВІТЕРЕЦЬ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи із скакалкою)»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики із скакалкою; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із скакалкою; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (+грамота)
Тема: «Закріплення вивчених літер на позначення голосних звуків [а], [у]»
Програмовий знак: закріпити вміння дітей виділяти голосні звуки в словах, виокремлювати звук, що повторюється, добирати слова із заданим звуком, визначати місце звука в слові (початок, кінець, середина), використовувати умовну позначку – червоний колір, проводити звуко-буквенний аналіз слів, знання про голосні звуки [а], [у]; виховувати вміння точно виконувати словесну інструкцію, працювати швидко; розвивати фонематич-ний слух; учити розуміти навчальне завдання, виконувати його самостійно; формувати навички самоконтролю та самооцінки.
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: «Вітер-вітерець»
Програмовий зміст: поглиблювати знання дітей про явища неживої природи; ознайомити з таким природним явищем як вітер, причинами його виникнення; уточнити уявлення про те, що вітер - це рух повітря, що переміщується з різною швидкістю і силою; формувати елементи наукового пізнання світу; сприяти розвитку спостережливості; розвивати логічне мислення, мовлення, пам’ять, творчу уяву; виховувати пізнавальний інтерес до довкілля, допитливість.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Кидання м’яча від грудей та із-за голови у кільце. Ходьба по похилій дошці». Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння ходити по похилій дошці, а також кидати м’яч обома руками від грудей та із-за голови в кільце; розвивати дисциплінованість.
Інвентар: 6 кубиків, гімнастична стінка, дошка, мат, стояк з кільцем, м’яч.
Підготовча частина: Ходьба між кубиками із зміною напряму (35 сек).
Біг у середньому темпі (35 сек), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повто-рити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук через сторони угору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо; 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво Повто-рити 6 разів.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Пов-торити 6 разів у повільному темпі.
5. Рухи зігнутими в колінах ногами вгору та вниз з в.п. – лежачи на підлозі.1 – підняти праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 - те саме лівою ногою.
6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Чия ланка швидше збереться?». Для крихіток
та малят. Фізкультура та спорт. ЗДО №25, м.Луцьк
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі на носках, «як лисичка» (30 сек).
Тема: «Федір Петров «Шпачок»
Мета: сформувати у дітей поняття про перелітних птахів, їх спосіб життя, місця гніздування; розвивати вміння аналізувати, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до птахів.
Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику.
Назва: «Квіти»
Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.

Немає коментарів:
Дописати коментар