СВЯТО МАМИ І ВЕСНИ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з гімнастичною палицею»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з гімнастичною палицею); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з гімнастичною палицею; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/p__kw_Oc5-Y
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Рідна матуся»
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей висловлювати свої почуття до матусі; розширювати знання дітей про професії; вправляти у вживанні слів-ознак, прикметників вищого та найвищого ступенів порівняння; дати можливість відчути й оцінити підтримку на захист мами; виховувати поважне ставлення до професій, любов до матусі.
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з гімнастичною палицею); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з гімнастичною палицею; виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/p__kw_Oc5-Y
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Рідна матуся»
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей висловлювати свої почуття до матусі; розширювати знання дітей про професії; вправляти у вживанні слів-ознак, прикметників вищого та найвищого ступенів порівняння; дати можливість відчути й оцінити підтримку на захист мами; виховувати поважне ставлення до професій, любов до матусі.
Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація
Тема: «Весняний букет»
Програмовий зміст: поглиблювати знання дітей про весняні зміни, жіноче свято; привчати бачити красу в природі; розширювати уявлення про весняні квіти, їх будову, особливості зовнішнього вигляду; учити виготовляти вітальну листівку до свята усіх матусь; навчати
виготовляти квіти, вирізати листя з прямокутників складених в декілька разів, помічати розмаїття барв навколишнього світу та відчувати від цього радість; закріплювати просторове орієнтування (вище, нижче, праворуч, ліворуч); розвивати вміння розрізняти поняття «колір», «форма», почуття форми і композиції, дрібну моторику, творчу уяву, асоціативну пам’ять, мислення; сприяти розвитку естетичного смаку; виховувати бажання порадувати мам і подарувати листівку, зроблену власноруч, любов до природи.
Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми переглянути онлайн-розвагу
«Свято мами і весни «Кульки побажань». У розвазі взяли участь вихователі та діти нашого садочка.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Марія Познанська «Іде весна»
Мета: поглибити знання дітей про перші ознаки весни; розвивати спостережливість; виховувати любов до природи.
😘 Куди подівся сніг?
😘 Який це стан води?
Ввечері разом з дітьми зробіть артикуляційну гімнастику.
Тема: «Вітрило»
Мета: артикуляційна гімнастика сприяє формуванню у дитини правильної вимови звуків, виправленню порушень звуковимови, виробленню чіткої дикції.
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Одним з найефективніших методів, що сприяють корекції страхів дітей дошкільного віку є казко-терапія. Складайте казки з дитиною про її страхи, тривоги і радощі. Переписування казки – дитина вибирає для казки такий кінець, який найбільше відповідає її внутрішньому стану. Казкова імідж-терапія - в казковому образі дитина може зобразити те, чого вона боїться.
Казкове малювання - засноване на тематичному малюванні, яке допомагає вивчити внутрішній світ дитини, зрозуміти, що її лякає.
Казкове малювання - засноване на тематичному малюванні, яке допомагає вивчити внутрішній світ дитини, зрозуміти, що її лякає.
Інформація для батьків
Тема: «Безбар’єрність»
БЕЗБАР'ЄРНІСТЬ - ЦЕ..
Приймати людей такими, які вони є;
Це коли зручно всім без винятку;
дитяча кімната в офісі.
коли чоловік у декреті, дружина на роботі – і навпаки;
почувати себе захищено;
безпечні та зручні дитячі майданчики для кожної дитини;
жити повноцінним життям;
поважати можливості іншої людини;
коли на співбесіді про вік не питають;
розуміти інших без слів.
Усе це – про Безбар’єрність, яка сьогодні має стати новою суспільною нормою в Україні.











Немає коментарів:
Дописати коментар