ЗДРАСТУЙ, НОВИЙ РІК!
Ранкова гімнастика
Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнаcтики з малим м`ячем»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з малим м`ячем); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами (малий м`яч); виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/zFIUJftXckQ
Правове виховання
Тема: «Родинне дерево»
Програмовий зміст: пробуджувати пізнавальні інтереси до історії свого родоводу, української нації, її культури і побуту; виховувати почуття глибокої поваги та любові до батьків, до традицій козацького роду; сприяти бажанню примножувати родинні традиції, берегти свою національну культуру.
Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Онлайн-свято «Новорічні бажання»
Програмовий зміст: закріпити та поглибити знання дітей про традиції відзначення новорічного свята; формувати навички розповідного мовлення, збагачувати словниковий запас; викликати святковий настрій; прищеплювати інтерес до традицій святкування Нового року; виховувати позитивне ставлення до святкування Нового року.
Тема: «Ялинки»
Програмовий зміст: вчити аплікувати ялинки, використовуючи техніку орігами та створювати сюжетну композицію; закріпити вміння складати кружечки навпіл, одержуючи півкулю та складати таким чином, щоб одержати конус і прямокутник (стовбур ялинки); розвивати композиційні навички, творчі здібності, окомір, дрібну моторику рук; виховувати спостережливість, уміння уважно слухати та виконувати завдання.
Дидактична гра
Назва: «Ялинка яка?»
Мета: збагачувати словниковий запас, вчити підбирати слова-прикметники до іменника;
розвивати зв`язне мовлення, пам'ять, мислення, спостережливість.
Запрошую Вас, шановні батьки разом з дітьми на прогулянку поспостерігати за вітром. Під час прогулянки не ігноруйте сигнал повітряної тривоги.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Володимир Тарасенко «Чому вітер холодний?»
Мета: сформувати у дітей відомості про поняття вітер; поглибити знання дітей про його властивості; розвивати спостережливість, уміння аналізувати та встановлювати взаємозв’язки між живою та неживою природою; виховувати інтерес до неживої природи.
Ввечері пограйте разом з дітьми в дидактичну гру
Назва: «Що переплутав художник?»
Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розви-вають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.
31 грудня - одне з найочікуваніших свят, Новий рік. Його люблять дорослі й діти, з нетерпінням чекають на подарунки та півночі, щоб загадати заповітне бажання, і бажають одне одному здоров'я, добра і, звісно, миру.Кожен рік по-своєму унікальний подіями та сюрпризами, тому його потрібно проживати на повну силу! Бажаю не втратити тих, хто дорогий, зберегти те, що важливе, і примножити те, що необхідно. Нехай у ваших сім'ях і домівках панують тепло, спокій і затишок! З Новим роком!
Немає коментарів:
Дописати коментар