середа, 18 грудня 2024 р.

 ДО КРАЇНИ МАТЕМАТИКИ                               



   Ранкова гімнастика
   Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнаcтики з малим м`ячем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з малим м`ячем); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами (малий м`яч); виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/zFIUJftXckQ

   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Лічба предметів в межах 8. Склад числа 8. Геометричні фігури»
   Програмовий зміст: продовжувати формувати уявлення про число 8 та його склад; вчити дітей розпізнавати цифри від 1 до 8; впраляти в умінні співвідносити цифри з кількістю предметів; називати форму предметів, використовуючи геометричні фігури як еталони, формувати вміння оцінювати свою роботу.


   Дидактична гра
   Назва: «Знайди пари»
   Мета: вчити дітей знаходити пару на картинках; розвивати спостережливість, зорове сприйняття, увагу, мовлення; виховувати активність під час гри.


   Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація
   Тема: «Кетяг калини»
   Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей із народними символами українського народу; закріплювати розуміння того, що калина є національним символом України; спонукати виявляти цікавість до звичаїв свого народу; навчати працювати з ножицями, вирізувати круглі форми; закріплювати вміння вирізати з паперу, складеного у декілька разів, красиво розміщувати візерунок на формі, добирати потрібні кольори; розвивати дрібну моторику рук, увагу, творчу уяву; виховувати охайність, дбайливе ставлення до природи, любов до рідної землі.


   Впевнена, діти, що у вас вийшли дуже гарні грона калини. Надсилайте, будь ласка, фото ваших робіт. Я чекаю.

   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Танець «Ой ти, зимо, зимонько». Автор Ольга Тиньянова



   Шановні батьки, це таночок до Новорічного онлайн-свята. Запишіть, будь ласка, відео як діти танцюють. З нетерпінням чекатиму від Вас відео з виконанням дітьми таночка.

   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за інеєм. Але не забувайте про правила безпеки, не нехтуйте сигналом повітряної тривоги.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Іній»
   Мета: сформувати у дітей поняття про іній як стан води; розвивати спостережливість, вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; виховувати допитливість, естетичні почуття.

 
   Задайте дітям запитання: 
   ✔ Зверніть увагу на рослини.
   ✔ Чим покриті їхні листочки? Стебла?
   ✔ На що схожі кристалики інею на сонці?
   ✔ А що ж таке іній?

   Ввечері разом з дітьми зробіть дихальну вправу
   Назва: «Дракон»
   Дихальна гімнастика дуже корисна для організму дитини: вона покращує обмін кисню по всьому тілу, стимулює роботу шлунка і кишечника, серцевого м’яза. Крім того, якщо ваша дитина відрізняється гіперактивністю, то завдяки дихальній гімнастиці, вона навчиться розслаблятися, заспокоюватися.

   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розумінні і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар