вівторок, 17 грудня 2024 р.

 Я І МОЯ РОДИНА



   Ранкова гімнастика
   Назва: «Комплекс вправ ранкової гімнаcтики з малим м`ячем»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з малим м`ячем); закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами (малий м`яч); виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/zFIUJftXckQ

   Правове виховання
   Тема: «Моя сім`я»
   Програмовий зміст: закріпити і розширити знання дітей про їхні права: право кожної людини на сім`ю, значення поняття «сім’я»; право на любов, піклування, турботу і розуміння з боку батьків; усвідомити взаємопов’язаності людей у родині, свого місця в сім’ї відносно старших і молодших; що родина – це люди пов’язані почуттям любові, а також відповідальності одне перед одним; осмислення дієвого піклування.


   Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки в довжину з місця. Повзання по-пластунському. Рухлива гра «Хто далі кине?»
Програмовий зміст: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стрибати у довжину з місця, метати малий м`яч; навчити повзати по-пластунському.
   Інвентар: 2 шнури, 2 малих м’ячі.
   Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30 с).  

   Ходьба на зовнішній та внутрішній сторонах стопи (25 с).

   Біг у середньому темпі  (35 с), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. «Силачі». Згинання рук у ліктях над плечима. В.п.: стійка «ноги нарізно». 1 – 2 – енергійно зігнути руки в ліктях над плечима (вдихнути); 3 – 4 – опустити руки вниз у в.п. (видихнути). Голову не опускати, спину тримати прямо. Повторити 8 раз в середньому темпі.
   3. «Пузир». Нахили тулуба вперед. В.п.: о.с. – підняти руки в сторони – «показати, який великий пузир» (вдихнути); 2 – нахилити тулуб униз, торкнутись долонями гомілок – «пузир лопнув» (видихнути); 3 – випрямитись, руки в сторони (вдихнути); 4 – опустити руки вниз ( видихнути). Ноги в колінах не згинати. Повторити 6 – 8 разів у середньому темпі.
   4. «Пружинка». Присідання. В.п.: о.с. 1 – 2 присісти, спираючись долонями на коліна ніг (видихнути). Присідати на всій ступні, лікті відвести в сторони. Повторити 6 раз в повільному темпі.
   5. «Намет». Вигинання спини вгору. В.п.: упор руками, стоячи на колінах. 1 – 2 випрямити ноги, стояти зігнувшись (видихнути); 3 – 4 – повернутись у в.п. (вдихнути). Руки прямі, ступні ніг з підлоги не піднімати. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. «Гвинтик». Стрибки на місці з поворотом на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: зімкнута стійка, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, повертаючись під час кожного стрибка на 90֠ вліво; 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити те саме в інший бік. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
   Основна частина. Рухлива гра:


   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 с).

   Художня праця   
   Тема: «Лисичка - сестричка»    
   Програмовий зміст: вчити дітей аплікувати лисичку в техніці арігамі; закріпити вміння складати з кружечків геометричні фігури (трикутники, півколо) і викладати та наклеювати одержані форми на тло; розвивати творчу уяву, фантазію, окомір, дрібну моторику рук; виховувати посидючість, охайність.


   Впевнена, діти, що у вас вийшла дуже гарна лисичка. З нетерпінням чекатиму на ваші роботи.

   Дидактична гра
   Тема: «Що зайве? (зима)»
   Мета: закріпити знання дітей про зиму та зимові явища, вміти визначати ознаки зими та виокремлювати зайве; розвивати мовлення, логічне мислення, увагу, пам'ять; виховувати активність, самостійність, пізнавальний інтерес, любов до природи.


   Всі важливі справи зроблені, запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Поспостерігайте за вітром, визначте його силу та напрямок. Під час прогулянки не забувайте про правила безпеки під час повітряної тривоги, як почуєте сигнал - прямуйте в укриття.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Олександр Олесь «Вітер»
   Мета: сформувати знання дітей про зміни в неживій природі в період ранньої зими; розвивати спостережливість, уяву; виховувати естетичні почуття.


   Задайте дітям запитання:
   ✅ Чому вітер хворий? 
   ✅ Як він поводиться? 
   ✅ Чому крає прохожим серце?

   Ввечері пограйте з дітьми в дидактичну гру
   Назва: «Що переплутав художник?»
   Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розвивають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.


   На завтра нам знадобиться: 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар