МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ОБІЙМІВ
Ранкова гімнастика
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з палицею»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з палицею; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами (палицею); виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/xg9iEgIyKK8
Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація
Тема: «Дружні малята»
Програмовий зміст: розвивати емоційну сферу дітей; навчати зображувати фігурки людини раціональним способом; показати декоративні й змістовні можливості стрічкової аплікації (вирізування з паперу, складеного чотири рази), уточнити її специфіку і розкрити символіку теми (дружба, взаємодопомога); розвивати дрібну моторику рук, увагу, творчу уяву та здібності, композиційні вміння, почуття кольору; закріплювати правила безпеки під час різання ножицями, уміння наклеювати виготовлені форми; виховувати охайність, бажання доводити роботу до завершення.
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Величина та форма предметів. Число та цифра 8»
Програмовий зміст: закріплювати знання про величину і форму предметів, способи визначення величини предметів, формувати уявлення про число 8, показати, як утворюється число 8, познайомити з цифрою 8.
Дидактична гра
Назва: «Четвертий зайвий»
Мета: розвивати логічне мислення, увагу.
Тема: «Співи. «Сипле сніг», музика Ігоря Білика, слова Марійки Підгірянки».
Автор З любов`ю до дітей
Запрошую Вас, шановні батьки разом з дітьми на вечірню прогулянку. Під час прогулянки не забувайте про правила поводження під час повітряної тривоги, не наражайте себе та дітей на небезпеку. Поспостерігайте разом з дітьми за зірками та розкажіть легенду.
Тема: «Легенда про сузір`я Великої Ведмедиці»
Мета: поглибити знання дітей про стан неба у вечірній час, про зірки; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття.
Задайте дітям запитання:
😶 Звідки пішли назви Велика і Мала Ведмедиця?
😶 Яка основна зірка Малої Ведмедиці?
😶 Які ще відомі назви Великої і Малої Ведмедиці?
😶 Чи бачили ви такі сузір’я?
Після повернення з прогулянки пограйте разом з дітьми в дидактичну гру «Що переплутав художник?». Хто швидше знайде помилки художника? Ви чи діти?
Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розвивають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.

Немає коментарів:
Дописати коментар