середа, 4 грудня 2024 р.

   МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ОБІЙМІВ



   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з палицею»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики з палицею; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами (палицею); виховувати любов до фізичних вправ.
   https://youtu.be/xg9iEgIyKK8


   Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація
   Тема: «Дружні малята»
   Програмовий зміст: розвивати емоційну сферу дітей; навчати зображувати фігурки людини раціональним способом; показати декоративні й змістовні можливості стрічкової аплікації (вирізування з паперу, складеного чотири рази), уточнити її специфіку і розкрити символіку теми (дружба, взаємодопомога); розвивати дрібну моторику рук, увагу, творчу уяву та здібності, композиційні вміння, почуття кольору; закріплювати правила безпеки під час різання ножицями, уміння наклеювати виготовлені форми; виховувати охайність, бажання доводити роботу до завершення.


   Впевнена, діти, що у вас вийшли гарні дружні малята. Я з нетерпінням чекатиму фото ваших робіт.

   Логіко-математичний розвиток

   Тема: «Величина та форма предметів. Число та цифра 8»
   Програмовий зміст: закріплювати знання про величину і форму предметів, способи визначення величини предметів, формувати уявлення про число 8, показати, як утворюється число 8, познайомити з цифрою 8.


   Дидактична гра
   Назва: «Четвертий зайвий»
   Мета: розвивати логічне мислення, увагу.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Співи. «Сипле сніг», музика Ігоря Білика, слова Марійки Підгірянки».
   Автор З любов`ю до дітей


   Запрошую Вас, шановні батьки разом з дітьми на вечірню прогулянку. Під час прогулянки не забувайте про правила поводження під час повітряної тривоги, не наражайте себе та дітей на небезпеку. Поспостерігайте разом з дітьми за зірками та розкажіть легенду.
   Спостереження в природному довкіллі

   Тема: «Легенда про сузір`я Великої Ведмедиці» 

   Мета: поглибити знання дітей про стан неба у вечірній час, про зірки; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; ви­ховувати естетичні почуття.



   Задайте дітям запитання:

   😶 Звідки пішли назви Велика і Мала Ведмедиця?

   😶 Яка основна зірка Малої Ведмедиці? 

   😶 Які ще відомі назви Великої і Малої Ведмедиці? 

   😶 Чи бачили ви такі сузір’я?


   Після повернення з прогулянки пограйте разом з дітьми в дидактичну гру «Що переплутав художник?». Хто швидше знайде помилки художника? Ви чи діти?   

   Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розвивають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.



   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки!

Немає коментарів:

Дописати коментар