Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики з палицею»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнас-тики з палицею; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи з предметами (палицею); виховувати любов до фізичних вправ.
https://youtu.be/xg9iEgIyKK8 Правове виховання
Тема: «День народження»
Програмовий зміст: дати дітям знання про родинне свято - день народження; продовжувати вчити дітей отримувати задоволення в суспільних відносинах, формувати культуру поведінки шляхом створення відповідних ігрових ситуацій; формувати уявлення про те, що гарний настрій оточуючих товаришів залежить від зусиль і бажань кожного; активізувати словник з тем «Свято», «Вбрання»; розвивати культуру мови, розуміння того, що свята об’єднують родину; виховувати гостинність, ввічливість.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки на обох ногах з просуванням уперед. Лазіння на колінах з упором на руки по дошці, яка одним кінцем зачеплена за щабель гімнастичної стінки». Рухлива гра «Квочка з курчатами».
Програмовий зміст: розучити комплекс загально розвиваючих вправ; закріплювати вміння стрибати в довжину з місця; удосконалювати вміння пов-ти по похилій дошці з упором на руки.
Інвентар: 5 стрічок, дошка, гімнастична стінка, мат.
Підготовча частина: Ходьба із сплесками в долоні перед грудьми під крок лівої ноги, під крок правої – руки вниз (35 с).
1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук вгору з відставленням ноги назад на носок . В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, відставити праву ногу назад на носок, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме лівою ногою. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, 2 – в.п. Повторити 4 рази.
4. Піднімання по черзі ніг угору. В.п.: лежачи на спині, ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти праву ногу, 2 – в.п., 3, 4 – те саме лівою ногою. Повторити 6 разів в повільному темпі.
5. Нахили тулуба вперед. В.п.: сидячи на підлозі, ноги розставити в сторони, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, руками торкнутися пальців ніг, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Квочка з курчатами». Автор Каріна Мельник
Заключна частина: Ходьба (35с) у повільному темпі з рухами рук, «як курчата крилами» (8 – 10 разів).
Художня працяТема: «Їжачок»
Програмовий зміст: вчити аплікувати їжачка, використовуючи техніку оригамі; закріпити техніку складання кружечків, викладання форм на тло та наклеювання їх; розвивати інтерес до створення образів, гармонійного поєднання кольорів, окомір та дрібні м`язи рук, зорову пам'ять, творчу уяву; виховувати любов до природи, спостережливість, охайність, посидючість.
Запрошую Вас, шановні батьки разом з дітьми на вечірню прогулянку. Але не забувайте про првила безпеки під час повітряної тривоги. Почуєте сигнал - прямуйте в укриття!
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Спостереження за небом і зірками»
Мета: поглибити знання дітей про стан неба у вечірній час, про зірки; розвивати
спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття.
Задайте дітям запитання:
😯 В який період доби з’являються зорі на небі?
😯 Якого кольору нічне небо?
😯 Якими є зірки за кольором?
😯 Скільки їх на небі?
😯 можна їх полічити?
😯 На що схожі зірки?
😲 Торох, торох, розсипався горох,
Почало світати — нема що збирати.
(Небо і зорі)
😲 Якого поля не можна зорати,
(Зоряне небо)
😲 Чорна корова усіх людей поборола.
😲 В синьому мішечку золотих ґудзиків багато.
Повернувшись з прогулянки зробіть разом з дітьми вправи
Назва: «Нейрогімнастика»
Завдання: виконуємо вправи обома руками одночасно (на широкий прямокутник стукати кулачком чи олівцем один раз, на два маленьких - два рази).



Немає коментарів:
Дописати коментар