четвер, 3 жовтня 2024 р.

   ПРО ВСЕ НА СВІТІ



   Ранкова гімнастика
   «Осінні квіточки»
   https://youtu.be/_BTJ33Mki6E?feature=shared

   Дослідницька діяльність
   Тема: «Залежність між висотою стояння сонця і кількістю його тепла»
   Програмовий зміст: показати залежність між висотою стояння сонця та кількістю його тепла.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Лазіння по гімнастичній лаві, зігнувшись, з упором на руки. Ходьба по шнуру, покладеному на підлозі у вигляді кола». Рухлива га «У ведмедя у бору»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння лазити по гі-мнастичній лаві, зігнувшись, з упором на руки та стрибати в глибину; удосконалювати вміння ходити по шнуру, покладеному на підлозі; розвивати спритність та 
швидкість.
   Інвентар: гімнастична лава, мат, шнур.
   Підготовча частина: Ходьба «змійкою» чергується з бігом із зміною напряму (50 с).



   Ходьба на носках, руки на поясі (25 с).

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Піднімання рук вгору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вперед-вгору, відставити праву ногу назад на носок, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази в середньому темпі.
   3. Нахили тулуба вперед з розведенням рук у сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахилити тулуб уперед, руки розвести в сторони, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
   4. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п, 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
   5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

Рухлива га «У ведмедя у бору». ЗДО №253 «Малятко», м. Запоріжжя

   Заключна частина: Ходьба (35 с) у повільному темпі з рухами рук «як рибка» (8 – 10 раз).



   Дидактична гра «Що зайве?»
   Мета: формувати вміння узагальнювати; групува-ти предмети за певною ознакою; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати пізнавальний інтерес до цікавих завдань, наполеглевість.

   Запрошую Вас, шановні батьки, на прогулянку. Під час прогулянки не ігноруйте сигнал повітряної тривоги. Почуєте сигнал - прямуйте в укриття. Пропоную поспостерігати за воронами та прочитати дітям жартівливий віршик про ворону. 
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Геннадій Літневський «Ворона» 
   Мета: продовжувати вчити дітей розуміти віршований гумористичний твір; розвивати 
мислення, увагу, почуття гумору, виховувати естетичні почуття.


   Задайте дітям запитання
   💜 Що ворона поробляє?
   💜 Чому вона каркає?
   💜 Яку ще назву має пташка?

   Дидактична гра
«Що переплутав художник?»
   Мета: у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розви-вають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.



   На завтра нам знадобиться: 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю і розуміння, шановні батьки.


Немає коментарів:

Дописати коментар