ПРО ВСЕ НА СВІТІ
«Осінні квіточки»
https://youtu.be/_BTJ33Mki6E?feature=shared
Дослідницька діяльність
Тема: «Залежність між висотою стояння сонця і кількістю його тепла»
Програмовий зміст: показати залежність між висотою стояння сонця та кількістю його тепла.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Лазіння по гімнастичній лаві, зігнувшись, з упором на руки. Ходьба по шнуру, покладеному на підлозі у вигляді кола». Рухлива га «У ведмедя у бору»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння лазити по гі-мнастичній лаві, зігнувшись, з упором на руки та стрибати в глибину; удосконалювати вміння ходити по шнуру, покладеному на підлозі; розвивати спритність та
швидкість.
Інвентар: гімнастична лава, мат, шнур.
Підготовча частина: Ходьба «змійкою» чергується з бігом із зміною напряму (50 с).
1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук вгору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вперед-вгору, відставити праву ногу назад на носок, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Нахили тулуба вперед з розведенням рук у сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахилити тулуб уперед, руки розвести в сторони, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
4. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п, 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Інвентар: гімнастична лава, мат, шнур.
Підготовча частина: Ходьба «змійкою» чергується з бігом із зміною напряму (50 с).
Ходьба на
носках, руки на поясі (25 с).
1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук вгору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вперед-вгору, відставити праву ногу назад на носок, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Нахили тулуба вперед з розведенням рук у сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахилити тулуб уперед, руки розвести в сторони, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
4. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п, 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива га «У ведмедя у бору». ЗДО №253 «Малятко», м. Запоріжжя
Заключна
частина: Ходьба (35 с) у повільному темпі з рухами рук «як рибка» (8 – 10 раз).
Дидактична гра «Що зайве?»
Мета: формувати вміння узагальнювати; групува-ти предмети за певною ознакою; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати пізнавальний інтерес до цікавих завдань, наполеглевість.
Запрошую Вас, шановні батьки, на прогулянку. Під час прогулянки не ігноруйте сигнал повітряної тривоги. Почуєте сигнал - прямуйте в укриття. Пропоную поспостерігати за воронами та прочитати дітям жартівливий віршик про ворону.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Геннадій Літневський «Ворона»
Мета: продовжувати вчити дітей розуміти віршований
гумористичний твір; розвивати
мислення, увагу, почуття гумору, виховувати естетичні почуття.
Задайте дітям запитання
💜 Що ворона поробляє?
💜 Чому вона каркає?
💜 Яку ще назву має пташка?
Мета: у даному ілюстрованому
матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не
буває. Ці завдання розви-вають у малечі спостережливість, їх можна
використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і
як має бути правильно.


Немає коментарів:
Дописати коментар