ЩО ТАКЕ НАТЮРМОРТ?
Ранкова гімнастика
«Осінні квіточки»
https://youtu.be/_BTJ33Mki6E?feature=shared
Логіко-математичний розвиток
Тема: «Число і цифра 6. Геометричні фігури»
Програмовий зміст: ознайомити дітей з утворенням числа 6, цифрою 6; вчити порівнювати числа 5 і 6 на основі дій з конкретними множинами; формувати уміння сприймати пізнавальну задачу, розуміти її сутність; розвивати логічне мислення та пам`ять.
Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення
Тема: «Осінній яскравий натюрморт на тарелі»
Програмовий зміст:ознайомити дітей із жанром натюрморту; увести в активний словник поняття «натюрморт»; формувати вміння самостійно створювати об’ємні композиції (натюрморти) з пластиліну; навчати ліпити різні за формою овочі та фрукти (кулясті, овальні, конусоподібні), передавати їх характерні ознаки; удосконалювати образотворчу техніку у предметному ліпленні (самостійно обира-ти спосіб і засоби ліплення); розвивати композиційні вміння — розміщувати кілька об’єктів, складаючи гармонійну композицію (крупні — у центрі або на передньому плані, дрібні — зверху чи збоку); розвивати дрібну моторику рук, логічне мислення, творчу уяву, пам’ять; закріплювати вміння розгадувати загадки; виховувати повагу до праці, бажання доводити розпочату роботу до успішного завершення.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки у висоту з 5-метрового розбігу (25 см). Метання торбинки з піском із-за спини через плече на дальність». Рухлива гра «Горобчики і кіт»
Програмовий зміст: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння стійко приземлятись під час стрибка у висоту з розбігу; удосконалювати вміння метати торбинки з піском із-за спини через плече на дальність; розвивати увагу та спритність.
Інвентар: 2 стояки, шнур, 2 торбинки з піском.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30 с).
Ходьба з
підніманням високо ніг, «як конячка» (25 с).
Біг у
середньому темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук вгору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вперед-вгору, відставити праву ногу назад на носок, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме з лівої ноги. Повторити 4 рази в середньому темпі.
3. Нахили тулуба вперед з розведенням рук у сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахилити тулуб уперед, руки розвести в сторони, 2 – в.п. Повторити 6 разів в повільному темпі.
4. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п, 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
6. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Заключна
частина: Ходьба у повільному темпі крадькома, «як мишка» (35 с).
Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки не ігноруйте сигнал повітрянохї тривоги.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Олександр Пархоменко «Бабине літо»
Мета: формувати в дітей уявлення, знання про зміни в стані живої природи в осінній період; вчити розуміти алегорію у віршованому творі; розвивати допитливість, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до живої природи.
Мета: закріплювати знання дітей про геометричні фігури; розвивати мислення, увагу, кмітливість; виховувати посидючість, наполеглевість.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.
Немає коментарів:
Дописати коментар