ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ "ЛІТО - ЛІТЕЧКО"
ПРО ЛІТО, РАДІСТЬ ТА НЕБЕЗПЕКУ ПРИРОДНИХ ЯВИЩ
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: «Гроза – небезпечне явище природи»
Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про такі природні явища, як дощ, гроза, злива, грім; розвивати вміння розуміти причинові зв’язки між явищами природи та поведінкою людей, пояснити правила дбайливого ставлення до здоров’я у негоду; дати знання про те, як треба поводитися під час грози; розширити та уточнити поняття про грозу , як явище природи; збагачувати словниковий запас; формувати вміння емоційно реагувати на природні об'єкти, отримувати позитивні враження від спостережень за ними; розвивати пізнавальний інтерес до інформації природного змісту, уважність, увагу, уяву, логічне та образне мислення; виховувати допитливість, емоційно - позитивне ставлення до природи.
Тема: «Гроза – небезпечне явище природи»
Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про такі природні явища, як дощ, гроза, злива, грім; розвивати вміння розуміти причинові зв’язки між явищами природи та поведінкою людей, пояснити правила дбайливого ставлення до здоров’я у негоду; дати знання про те, як треба поводитися під час грози; розширити та уточнити поняття про грозу , як явище природи; збагачувати словниковий запас; формувати вміння емоційно реагувати на природні об'єкти, отримувати позитивні враження від спостережень за ними; розвивати пізнавальний інтерес до інформації природного змісту, уважність, увагу, уяву, логічне та образне мислення; виховувати допитливість, емоційно - позитивне ставлення до природи.
Художньо - продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Слухання музики. «У лісі зайчик жив». Музика і слова Я.Левченко.
Підготовчий хор студії «Світанок»
Тема: «Слухання музики. «У лісі зайчик жив». Музика і слова Я.Левченко.
Підготовчий хор студії «Світанок»
Дидактична гра «Для чого ця річ?»
Мета: розвиток логічного мислення, уваги, фантазії, мислення, мовлення.
Дидактична гра «Увага»
Завдання – знайти предмет на ілюстрації; розвиток логічного мислення, уваги.
Немає коментарів:
Дописати коментар